Sağlık İmza ile abimi Bakırköy hastanesine yatırabilir miyim dalga geçicekler yazmasın lütfen hiç kaç senedir çekiyoruz? xxxx3458 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Şimdi Ben AblamAnnem BabamAbi (SÖZDE) yaşıyoruz o tek kalıyor oda da Kendi kendine konuşuyor 15 senedir yssklı madde kullanıyor Güncellemeler8 ay Gidip nereye şikayet edebilirim Güncellemeler8 ay 1 saat önce filan krize girdi ağzında beyaz köpükler evde döndü durdu aynı evde yaşamak istemiyorum İmza ile abimi Bakırköy hastanesine yatırabilir miyim dalga geçicekler yazmasın lütfen hiç kaç senedir çekiyoruz? Cevapla Babalık Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Damrancomran Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 8 ay Yasal vasi kim 0 25 Yorumla xxxx3458 8 ay Yasal vasi nasıl oluyor Yorumla xxxx3458 8 ay 35 yaşında adam Yorumla xxxx3458 8 ay Vasi baktim hastane de çok yattı özel hastanede ablam veya annemdir Yorumla Damrancomran 8 ay Adliyeden yasal vasi belgesi alın Öyle yaptırabilirsinizGeçmiş olsun kardeşim çok zor bir durum Yorumla xxxx3458 8 ay Ben tek yapamaz mıyım peki annem konduramıyor galiba kesinlikle imza atmaz omu ben mi desem onu seçer Yorumla xxxx3458 8 ay Babada da hayır yok az önce krize girdi 4.30 gibi ağzında köpükler var video da çektim biraz bağıryo konuşamıyor bu durumda her şey olabilirdi Yorumla Damrancomran 8 ay Anne baba varken yapamazsınŞikayet etsen bile bişey olmazOradan gitmen lazım yoksa akıl sağlığını kaybedersin Yorumla xxxx3458 8 ay Ama gidemiyorum tek başıma pazartesi işe başlıcam 34 35 arası maaş alıcsm tek yapamam ki İstanbul da imkansız nerdeyse Yorumla xxxx3458 8 ay Ben zaten 9 10 yaşından beri onun sayesimde göreceğim her şey i gördüm evde kavga kıyamet polis dayak tehdit Yorumla Damrancomran 8 ay Biliyorum.Ucuz pansiyon falan dene paylaşımlı kiralık odaO evde sana hayat yok Yorumla xxxx3458 8 ay Ve hala annem onun yanında destek babam da laf etmiyor anneme saldırıyor anca Yorumla xxxx3458 8 ay Ama ben gidersem ablamla annem ne olcak Yorumla xxxx3458 8 ay Annem hala onu koruyor ya o kadınıda görmek istemiyorum hak ediyor Yorumla Damrancomran 8 ay Onlar seni takmıyor onun tarafını seçiyorBenzer durumları çok yaşadımNeyse Yorumla xxxx3458 8 ay Anne baba dimi Yorumla xxxx3458 8 ay Benim varya ne sigaram ne alkol ne gece dışarı çıkmam ne kfürüm kendimi iyi yetiştirdim beni haketmiyolar bile Yorumla Damrancomran 8 ay Kendimi gördüm şu anAh be kardeşim Umarım atlatır üstesinden gelirsin Yapabiliyorsan uzaklaş... İstanbul'da 10bin 15bin kiralık evler var Yorumla xxxx3458 8 ay Ama ben o 5 para etmez yüzünden neden ailemi siliyim ki 3 ablam var onlar benimle bi daha konuşmaz 2 si evli biri aynı evdeyiz Yorumla xxxx3458 8 ay Abim yurt dışımda oda artık beni aramıyor bile 2.5 sene oldu Yorumla xxxx3458 8 ay Gitmesi gereken ben değilim ki o Yorumla Damrancomran 8 ay Ailem dediklerin seni değil onu seçiyor Yorumla xxxx3458 8 ay Hayır ablamlar beni çok seviyor onlar gel bizde kal diyorlar yok istemem ama Yorumla xxxx3458 8 ay Sorun anne baba içende 3 sü aynı anda görmek artık istemiyorum Yorumla xxxx3458 8 ay Ama en çok en büyük ablam çabaladı o artık ilgilenmiyor başka kimsenin gücü yetmez babamdan daha çok babalık yaptı herkese Yorumla xxxx3458 8 ay Ben 22 yaşına gelmişim bana bi çöp bile faydası dokunmadı hep zarar 1 kişi kaç kişiye zarar verdi mahvettti Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yasal vasi kim
Yasal vasi nasıl oluyor
35 yaşında adam
Vasi baktim hastane de çok yattı özel hastanede ablam veya annemdir
Adliyeden yasal vasi belgesi alın
Öyle yaptırabilirsiniz
Geçmiş olsun kardeşim çok zor bir durum
Ben tek yapamaz mıyım peki annem konduramıyor galiba kesinlikle imza atmaz omu ben mi desem onu seçer
Babada da hayır yok az önce krize girdi 4.30 gibi ağzında köpükler var video da çektim biraz bağıryo konuşamıyor bu durumda her şey olabilirdi
Anne baba varken yapamazsın
Şikayet etsen bile bişey olmaz
Oradan gitmen lazım yoksa akıl sağlığını kaybedersin
Ama gidemiyorum tek başıma pazartesi işe başlıcam 34 35 arası maaş alıcsm tek yapamam ki İstanbul da imkansız nerdeyse
Ben zaten 9 10 yaşından beri onun sayesimde göreceğim her şey i gördüm evde kavga kıyamet polis dayak tehdit
Biliyorum.
Ucuz pansiyon falan dene paylaşımlı kiralık oda
O evde sana hayat yok
Ve hala annem onun yanında destek babam da laf etmiyor anneme saldırıyor anca
Ama ben gidersem ablamla annem ne olcak
Annem hala onu koruyor ya o kadınıda görmek istemiyorum hak ediyor
Onlar seni takmıyor onun tarafını seçiyor
Benzer durumları çok yaşadım
Neyse
Anne baba dimi
Benim varya ne sigaram ne alkol ne gece dışarı çıkmam ne kfürüm kendimi iyi yetiştirdim beni haketmiyolar bile
Kendimi gördüm şu an
Ah be kardeşim
Umarım atlatır üstesinden gelirsin
Yapabiliyorsan uzaklaş... İstanbul'da 10bin 15bin kiralık evler var
Ama ben o 5 para etmez yüzünden neden ailemi siliyim ki 3 ablam var onlar benimle bi daha konuşmaz 2 si evli biri aynı evdeyiz
Abim yurt dışımda oda artık beni aramıyor bile 2.5 sene oldu
Gitmesi gereken ben değilim ki o
Ailem dediklerin seni değil onu seçiyor
Hayır ablamlar beni çok seviyor onlar gel bizde kal diyorlar yok istemem ama
Sorun anne baba içende 3 sü aynı anda görmek artık istemiyorum
Ama en çok en büyük ablam çabaladı o artık ilgilenmiyor başka kimsenin gücü yetmez babamdan daha çok babalık yaptı herkese
Ben 22 yaşına gelmişim bana bi çöp bile faydası dokunmadı hep zarar 1 kişi kaç kişiye zarar verdi mahvettti
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!