Kadın doğum doktoruna gittim kan tahlili istedi geç verdim öğlen 12 de ama yarısı çıkmamış dedi öyle bir durum olabiliyor mu?

Öğlen 12 de tahlil verdim sonra üç bucukta göstermeye geçtim daha çıkmamış dedi azı çıkmış dedi çıkanlar da iyi dedi

Kadın doğum doktoruna gittim kan tahlili istedi geç verdim öğlen 12 de ama yarısı çıkmamış dedi öyle bir durum olabiliyor mu?
Cevapla