Arkadaşlar bende 4 yıldır reflü ve tiroit varmış troit ne zaman var bilmiyorum?

Yutkunma zorluğu yanma zonklama öksürük çok var şikayetler kbb özelden gittim ilaç yazdı gene aynı diyet yapıyorum bakıyorum kendime fakat su bile içsem şikayetler artıyor boğaz tahriş olmuş dedi doktor gastroenteroloji ve endokrinoloji yönlendirdi ve ilerlerse kansere dönüşme imkanı varmış Allah korusun sizce olabilir mi yani dahiliye randevu alamıyorum şu an gitsem reflü hafifler. Mi çok yoruyor beni kiloda alamıyorum 1.70 boy 46 kilo iştahım var çok zayıfım?
Arkadaşlar bende 4 yıldır reflü ve tiroit varmış troit ne zaman var bilmiyorum?
Cevapla