Makat hastalıklarıyla çalışan klinikte işe başladım 2 gün sonra ayrıldım hasta fotoğraf gönderiyordu gerekiyordu hata mı yaptım?

Çağrı merkezindeydim ama hastalar makatlarını çekip hastalığı görmemiz açısından atıyordu ben yapamayacağımı düşündüm çokta kaldırabileceğimi düşünmedim ama işe ihtiyacım da vardı

Makat hastalıklarıyla çalışan klinikte işe başladım 2 gün sonra ayrıldım hasta fotoğraf gönderiyordu gerekiyordu hata mı yaptım?
Cevapla