Eşinizle nekadar ilgilisiniz🤔 olması gereken nedir, bende mi sorun var anlamadımki?

Sabah yakın arkadaşım geldi yeni taşındıkar kahve içmeye biraz ufak çaplı tartışma oldu , sa imiyete dayanarak yklendim, hata mı ettim? Kocası gece rahatsızlanmış hastaneye falan gitmişler, ilaçlardan demiş doktor. Ne içiyorki dedim, bilmiyorumki onu mu takip edicem bie sürü ilaç alıyr günde dedi😱 bende okadar ilaç alıyorsa merak etmezmi insan ne içiyor falan dedim. Normal bir şey abartma dedi. Arkadaşlar ben kocamın burak içtiği ilacı günlük ne giyindi donuna kadar bilirim, yani bana bu tavır çok saçma geldi. Abartan ben miyim yoksa o mu?

Eşinizle nekadar ilgilisiniz🤔 olması gereken nedir, bende mi sorun var anlamadımki?
Cevapla