İlk kaplamayı düşündüm ama acıyorumda bi yandan dişleri baya küçültecekler yani üstteki dişlerim.. o yüzden bilmiyorum artık ne yaptırsam siz kaplama önerirmisiniz

Biliyorum sararmalar kötü duruyor
İlk kaplamayı düşündüm ama acıyorumda bi yandan dişleri baya küçültecekler yani üstteki dişlerim.. o yüzden bilmiyorum artık ne yaptırsam siz kaplama önerirmisiniz

Biliyorum sararmalar kötü duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Öncelikle diş temizliği yaptırın acilen. Kaplama önermiyorum.
Peki
Neden? Yamuklukları ne yapabilirim ozaman ve son 3 yıldır diş eti
Çekilmeside var bende
Kaplama da diş eti çekilmesi daha yaygın yaşanıyor ve çok kötü görünür. Dişlerinizi düzenli fırçalayıp ağız bakımınızı düzenli yapın. Asitli içecekler kullanmayın ve periyodik aralıklarla dişçiye gidin. Diş teli tedavisi ile yamukluk giderilir. Ana dişlerinizi koruyun.
Teşekkür ederim diş teli tedavisi etkilemez değil mi diş etimi yani çekilme var ya sallanmaz değilmi dişlerim sonrasında? Mesela annemdede var o diş eti çekilmesi şu an dişleri sallanıyor hepsini çektirmek zorunda
Sakın yaptırma temizletme dahi. Sağlıklı dişlerini bozma. Sararma için sigara kahve içiyosun sanırım ondan olur.
Arada tuz limon karbonat karısımı yap fırcala onla iyi geliyor
Kaplama yaptırmıyayımmı daha 30 yaşındayım dişlerim rahatsız ediyor
Dediğimi yap arada bakım yap sigara içiyosun dimi?
Kaplama bozar dişlerini teker teker kaybedrrsin. Onun dısında bi sorunun yok
Evet sigara içiyorum ve diş eti çekilmeside var bende. Doktor birde kaplama yaparsak dişlerini daha iyi korur dedi ama pek inanamadım onun haricinde ama dişimde sorun yok
Özele mi gittin? Özelde öyle demeleri çok normal. Temizletme bile oda zarar veriyor. Dediğim gibi temizle güzel sağlıklı dişlerin var. Çok takma burdakileri de dinleme
Evet almanyada yaşıyorum aslında türk doktoruna gittim sana bedavaya yapacam dedi sigorta ile alman doktoruna gittim kendi dişlerin kalsın böyle dedi o yüzden kararsız kaldım birde işte hafif o çıkık olan diş soldaki rahatsız ediyor birtanesi birde dişlerimin rengi eskiden çok beyazdı bi anda böyle oldu 3/4 yılda
Bırak oda cıkık olsun bu kadar takma ya. Gayet güzel dişlerin var dişe yapılan her müdahale doğallığını giderir pişman olursun
Hmm öylemi
Gerçekten? Ne bileyim bu devirde hep sahte dişmiş sahte olan herşeye güzel diyorlar
Diş sağlığın bozulıdsa mecbur yaptırırsın ama sırf daha beyaz olsun diye yapan pişman oluyor
Düzenli fırçalamıyosun ve çay kahve çok tüketiyosun gibi
Vallaha hergün fırçalıyorum sabah ve akşam çünkü tikim var fırçalamadan yatmama gibi buna rağmen sarardı sigara kahve ama içiyorum
Ara sıra dişçide Beyazlatma işlemi uygulayabilirsin
Diş eti çekilmesi var ise sakın diş teli taktırma bilinçsiz bir doktora gitme sakın Allah korusun yanlış bir şey yaparsan dişlerini kaybetme riskin var iyi araştır gideceğin yeri de
Diş macunu günde 3 övün 1 hafta sonra bembeyaz
Diş doktoru dişlerinizi temizler ve ne yapmanız gerektiğini söyler beyazlaması için. Çok yamuk değil gayet güzel bence.
Teşekkür
Ederim yani kaplama üzerine sahte diş önermiyorsunuz. ?
Kesinlikle.. şimdiki halini mumla ararsınız.
Dişleriniz sağlam ise sadece diş taşlarınız varsa temizletin. Düzenli fırçalama orta sert fırça kullanın. Çok yumuşak fırçalar ne yazık ki sararmaya neden oluyor. Çay kahve ve sigara içenlere önerim.
Ben kahve ve sigara içmem. Sadece çay. Fırçalama yapmasam sizin diş rengine sahiptim.
Kaplama diş eti çekilme hastalığında dahamı kötü? Ben hep yumuşak fırçayla fırçalıyorum hassas diye dişlerim
diş eti çekilmeniz m var?
Evet diş eti çekilme hastalığım var Periodontoz var
https://youtu.be/vNAJ3JJLBFw?si=6sumEYxuAQY-EctS
Şimdiden şifalar diliyorum. Kaç kişiye önerdim ve şifalar buldular. 🙏
Teşekkür
Ederim video için , irsi sanırım çünkü annemdede var şu an 52 yaşında üst taraftaki dişleri hepsi sallanıyor çekilmesi gerek dedi doktor onada.. benim henüz ilerlemedi ama banada işte kaplama diş yapmak istedi aynı doktor hem görüntü olarak dedi hemde korur dedi
Rica ederim profesör İbrahim Saraçoğlu bu konuda uzman sallanan dişler dahil tekrar tedavi olur der her zaman diğer videolarına bakabilirsiniz YouTube'da Allah şifa versin
amin inşallah
🙏🙏
Lazer beyazlatma yaptır başka bişey yaptırma dişlerin güzel
Kaplama yaptırmıyayım yani lazer beyazlatma bleaching oluyor değil mi
Sigara kullaniorsan çok etkilior Dişçiye gidip beyazlattırmayı deneyebilirsin Sigara kahve çay gibi şeyler sararmayı hızlandırıor
Beyazlattırma işe yarar mı? Yani
Kaplama önermiyorsun?
Beyazlatma bir süre götürüor ama dediğim gibi bu saydığım şeyler çabuk sarartıor fırçalasan temizlesen bile
Kaplama hakkında pek bilgim yok yanlış bilgi vermek istemem
Kaplama kendi dişlerimi küçültcekler üzerine sahte diş takacaklar kaplama o oluyor
Bilmiorum iyi araştır
Dişlerinden buram buram pastırmalı soğan kokusu geldi kanka
Temizletip tel taktırabilirsinn
Tel olur mu? üst damağımda son 2 arka dişim yok sağ tarafta
İllaki olur doktorlarla görüşün isterseniz🙂
Tamam cnmm teşekkür ederimm
Rica ederim ablacım
Bol bol yer gezmekte fayda var farklı şekilde takabiliyorlar telleri
Bilgin olsun😊
Senin dişine diş teli lazım. Bide sigara içiyon herhalde ya
Zamanında takmıştım daha yamuktu 20 yaşındayken sonra teli
3 sene sonra çıkardılar hafiften yine yamuldu 30 yaşındayım
Doktorun çok kötüymüş demekki. 3 yılda böyle gözükmesi imkansız bir şey daha iyi doktora git
Sigarayıda bırak.
Yani tekrarmı tel takayım yoksa kaplama öneriyormusun?
Allah belamı versin benim sigaraya başıayalı günden. 1 yıldır içiyorum. Eski resimlerime baktım baya baya fark var aramda hemde baya
Hayır ya tekrar tel tak düzleşsin sknra kaplama yap. Zaten böyle olunca kaplama bile yapsan hoş görünmez
Yok kaplama yaptırsam düz görünür zaten kaplama üzerine sahte dişler oluyor kendi
Dişimi küçültüyorlar
Kardeşim ne halin varsa gör tamammı? Karışmıyorum zaten bu sitede kimsenin hayrına bir şey yazmayacağıma dair yemin etmiştim. İyi geceler
İyide ben size ters bir şey mi söyledim. Neyse sanırım yanlış anladınız iyi geceler
Midemizi kaldırdın gece gece pasaklı Pakize
Sigara mı içiyorsun
Evet
Kapalı misin
Yok
Kaç yaşındasın
30
Aslında güzel bi yüz yapın var bence sigarayla kirletme
Yüzümü
Çekmedimki
Gülsen güzel duruyor dişlerin falan aslında onu demek istedim
Neden sararıyor hastalık mı özensizlik mi
Sigara sanırım yoksa hergün fırcalıyorum sabah akşam
Bu ne ya
Biliyorummm kötü o yüzden soruyorum zaten sitede
Doktora git
Hepsinden kurtul
Ben bunu görmek zorunda mıydım
Zirkonyum..
Kaplama yani
Yess