Ayilamadimm gitti uyku ilacı mi girdi vücuduma yoksa normal uykumu bilemiyorum, daha önce kullandıma ama böyle etki almadım garip bir sersemlik var bacaklar da kollarda güçsüzlük İçim sarhoş gibi

Ayilamadimm gitti uyku ilacı mi girdi vücuduma yoksa normal uykumu bilemiyorum, daha önce kullandıma ama böyle etki almadım garip bir sersemlik var bacaklar da kollarda güçsüzlük İçim sarhoş gibi

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bu ara bende öyleyim 2 gündür bir gariplik var bu işte djdj
Benim geçti ahahas 😅 geçmiş olsun
Bugün itibariyle benim de geçti sağol cümlemize djdn
Benim bugün doğum günümmm ahaha
23 olmuşsun vay peee bir şey yapmalı djdj
Gerek yok ahaha
Olmaz çeyizine bir şey alak djdj
Başaklara vurdu bu ay
Sende mi öylesin
Hem de nasıl 😐
Benim geçti Şükür 🤣 galiba annemin uyku ilacı benime yemeğe karıştı
Darısı bana 🥴
Aminnnn
Valla benim kafam direkt gidiyor
Niriyeww
Baygınlık/yorgunluk ile daha alakalı bence
Yaşayan ölü gibiyim 😂
Ben sabah iş olmadığı hâlde erkenden kalktım mesela 😂
Hastalık mı desen, kabus mu desen, kol uyuşması mı desen, ölmüş gibi hissetmek mi desen, ne ararsan var 😂
Aaa ruh ikizimsin bence sen ahaha 😂
Valla biran önce ayilmak istiyorum ben
Ayrılırsın ama önce biraz su iç kahvaltı yap zihnini dağıt 😊
*Ayılırsın
Yaptım bile açılma var kollarda derman yok 😂sende inşallah toparlanirsin.
Geçer geçer 😂
İnşallah sağol
Şükür ayildim ben 🤣
Hadi gözün aydın 😂
Ya rabbi şükürler
🤲🏻
Daha uyuşuk uyku olur
Bilmiyorum uyku ilacı kullanmadım hiç