Erkek dişçiler daha mı ilgili yoksa bana mı öyle geliyor?

Bugün dişimi çektirdim. Bi ara işlem sırasında bana bağlanan önlüğe baktım. Doktor hemen dedi ki" Ne oldu?" Dedim ki "Bir şey bulaşmış mı diye baktım"

Adam benim baktığım yere dikkat edecek kadar dikkatli. Sonrasinda süreçle ilgili güzel açıklamalarda da bulundu. Daha önce kadın dişçiye de gitmiştim. Onlar bu kadar dikkatli değil ve pek ilgilenmiyorlar. Bana mı öyle denk geliyor. Bilemiyorum. Sizde nasıl?

Erkek dişçiler daha mı ilgili yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla