Artık ciddi kötü olaylar beni üzmüyor ya da strese sokmuyor, duygularımı mı kaybettim?

Ancak bana göre bazı küçük ufak kötü olaylara hala takıyorum niye böyle? Antidepresan kullanmıştım 6 ay ondan mı hissizleştim yoksa o kadar çok kötü olay yaşadığım için mi duygularımı kaybettim?

Artık ciddi kötü olaylar beni üzmüyor ya da strese sokmuyor, duygularımı mı kaybettim?
Cevapla