İdrar yaparken yanma var ama enfeksiyon yok nasıl oluyor?

Arkadaşlar tahlil verdim enfeksiyon çıkmadı.

Değerler normal.

Çok şaşırdım çünkü aşırı yanma hissi ve sürekli çişim var gibi hissediyorum karnım belim de ağrıyor ayakta durunca kafayı yicem her şey normalse neden böyle yanıyor ağrıyor sürekli cisim var gibi

İdrar yaparken yanma var ama enfeksiyon yok nasıl oluyor?
Cevapla