AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Annen sorunlu galiba
Normal değil demi bana da tuhaf geldi üzüldüm
Gerçekten annen kardeşini bunu mu yaptı?
Evet tuhaf demi
Hem de çok tuhaf bir anne bunu evladına nasıl der, İnan şu yaşında anne canım yemek istiyor şunu yapar mısın desem hiç üşenmeden kalkar yapar
Ablam ve abim olsa böyle yapmaz ama küçük kardezime böyle davranıyor
Neden peki sence küçük kardeşinle böyle davranma sebebi ne annen çocukların arasında ayrım mı yapıyor
Annem cocuklarina karşı hep ilgisiz bir kadındı bunu abim ve ablam da hep söyler ama arkasından. Ama anne olduğu için adı yüzüne karşı sürekli iyi olurlar muhteşem bir anneymis gibi davranırlar. Ondan dolayı annem bu ilgiyi seviyor sanırım yoksa normalde onlara karşı da ilgisiz onlar ona biraz fazla ilgi gösterdiği için bazen ayrıcalıklı davranıyor. Ama küçük kardeşim hak ettiği gibi değer verdiği için ona sanırım o yüzden böyle davranıyor. Bide böyle munzurluk şakalar yapıyor anneme ama o da şaka adı üstündegene bir gerekçe değil bu yaptığına
Peki şunu çok merak ettim annen sana karşı nasıl ya da senin annenle aran nasıl?
Bana karşı da ilgisiz. Ama genel olarak bana daha çok ilgili diyebilirim diğerlerine nazaran. Cogu zaman hatta ağır laflar ederim buna rağmen sevgisini hep hissettim.
Ama çocuklarla bu şekilde davranması bence çok ilginç yapacak biz de 4 kardeşiz inan ben 41 yaşındayım tek bekar benim hala annem de babam da üzerime titreler ve hiçbir zaman kardeşlerim arasında ayrım yapmadılar
Ayrım yapılan kişi kim burada sence ve ayrımcılık yaptığını mi düşünüyorsun
Yani bunca yıldır annemden hiçbir zaman böyle bir laf duymadım ya gerçekten duymadım hani dersin ki hepimizi aynı şekilde davranıyor derim o zaman demek karakteri bu ama tutup da çocuklardan yalnızca birine bu şekilde konuşuyorsa çok garip
Yani aslında abim ve ablama da çok ilgili diyemem onlar yüzüne gülüyor ilgi gösterdiği halde annemin bana davrandığı gibi onlara öyle davranmıyor. Ben mesela hiç ilgi göstermem güzel söz söylemek hatta iletişim bile kurmam en ayrıcalıklı bana davranıyor diyebilirim düşününce
Anladığım kadarıyla ortanca çocuksun sen, hadi tek kız olsan ya da en büyük olsan ayrıcalığın var diyeceğim o da değil. Bilmem çok şaşırdım şu an Sen peki ne düşünüyorsun bu konuda senin düşüncen ne
Evet ortanca. şu an düşününce en ayrıcalıklı bana davranıyor diyebilirim diğer kardeşlerim abim ablam kardeşim falan tek kötü söz etseler yüzlerine bakmaz ama ben dünyanın ağır lafını da ettim sevgisinden bir şey eksilmedi hiç tavır bile koymadı. Kardeşlerim arasında en uysal sakin kibar yargilamayan kişi benim annemi hiç yargılamadim. Diger kardeşlerim hep yargıladı ama yüzüne karşı değil babama derlerdi genelde annem böyle şöyle diye o da sanırım onu hissederdi. Babam da en ayrıcalıklı bana davranır hatta bugün sana kurban olsunlar hepsi dedi. Bende sonra baba böyle konuşma onların yanında sonra bana düşman oluyorlar basimj alamiyorum demiştim hatta. Diger kardeşlerim üçü çok hoyrat kaba insanlar ben onlardan çok farklıyım. Sebep bu mu bilmiyorum aklıma bu geldi
Sebep tabii ki bu yani annem bile olsa babam bile olsa ne kadar kibar olursan ne kadar onlarla karşı saygılı sevgili olursan bir şekilde onlar da sana saygılarını sevgilerini o kadar gösterirler. Ama şu şekilde yani yine böyle çok ağır laflar da etmemesi lazım annenin. Evet onları kızabilir bazen davranışlarından dolayı yadırgayabilir Ama bu şekilde tepki olmaz yani. Bak düşün en iyi şekilde sana davranıyorlar sen bile yadırgamışsın artık küçük kardeşini düşünsene. Peki niye diğer kardeşler böyle desem farklısın bir de onu sorayım gördüğün kadarıyla sen ailede çok farklısın, nasıl kendini böyle geliştirebildin okuyor musun çalışıyor musun
Hmm o yüzden mi bana daha ayricaliklo davraniyorar diyorsun. İyi de gene bu ayrımcılığa bir gerekçe mi sence bir anne baba çocuğunu her şekilde kabul etmesi gerekmez mi. Bakılınca ve düşündüğümde gerçekten anneme ve babama en saygılı ve kibar davranan benim. Diğer kardeşlerim hatta hem annemi hem babamı yargılarlar çoğu konuda çok kötü evlatlar değiller ama benim davrandigim gibi değiller kesinlikle bir kere çok fazla yargılarlar onları
Hayır şu şekilde diyorum bak sen bu şekilde olduğun için sana karşı biraz daha ilgililer sevgililer Ama diğerlerine de farklı davranmaları gerekmez. Anlamadığım olay o yani dediğim gibi sana benim annem hiçbir zaman bize o laf etmez. İnan bazen deli ederim Aydın'ın mesela en küçüğü benim daha önce de böyleydi çok yaramazlık yapardım ama hiçbir zaman saygısızlık etmezdim O çok farklı bir olay. Bence diğerlerine göre sen çok iyi olduğun için ailen de sana çok iyi oluyor
Büyük ihtimalle. Sanirim kardeşlerimle bu yüzden sorun yaşıyorum sürekli benimle ugrasio dururlar küçük kardeşim bile. hatta geçenlerde engel attım üçüne. Ayrımcılığı fark ettikleri için mi acaba bana düşman oldular bir türlü sebep bulamıyordum
Bence annenle baban sana bu şekilde davrandıkça onların da zoruna gidiyor o yüzden kıskanıyorlar seni. Bir şey söyleyeyim mi sana bu şekilde devam ederse sana daha da çok düşman olurlar. Peki sen şu anda tek başına kaldığın için üzülmüyor musun canın sıkılmıyor mu
Haklısınız galiba şimdi anlıyorum neden böyle davrandıklarını. Ben çünkü onlara bir zararım olmadığı halde bana neden düşman olduklarını anlayamıyordum. Böyle devam ediyor zaten ben zarar verme potansiyelleri olduğunu anlayınca hepsini engelledim zaten. İnsan üzülüyor tabi en yakındaki kişilerin boyle davranmasına. Ama hayatta kan bağım olmayan insanlardan iyilik gördüğüm oldu o kadar da üzülmüyorum bu duruma demek ki her şey kan bağı değilmiş. Hiç kafama bile takmıyorum diyebilirim onları. Sadece zarar verme potansiyelleri olması beni endiselendiriyordu
Evet yani zarar verme potansiyelleri olabilir çünkü bu durum çok farklı bir durum. Hepiniz aynı evdesiniz değil mi kimse evli ya da başka bir evde yaşamıyor
Sadece kardeşimle ben aynı evde yaşıyorum diğer ikisi evli. Cogu zaman buna yeltendiler zaten bende en sonunda engelledim hepsini. Sizce engel atıp hayatımdan çıkarmama rağmen hala bana zarar verme girişiminde bulunurlar mı
Yok bulunamazlar artık sen kendini korumaya almışsın en güzelini de yapmışsın ama kardeşinle aynı evde yaşıyorsan ona karşı ilgi gösterebilirsin hani sen ona değerli olduğunu hissettirebilirsin diğer ikisinden uzak dur
Yok kardeşim ayrıcalıklı o da bana düşman gibi davranıyor ama kardeşim olduğu için ona kıyamıyorum çocuk daha sonuçta 17 yaşında yoksa o da diğer ikisi gibi. Ben bu konuda çok sıkıntı yaşadım ya başıma bela olmuşlardı bir ara baya bunalmıştım
Dediğim gibi sana normal bak şu anda daha iyi anlıyorsun Sana karşı niye böyle olduklarını. Sen de hayatını kurtar yani bir okulun ya da çalıştığım bir yer yok mu
Yok o konuda sıkıntı yokta okuyorum tabiki. Sadece bazen canimj çok sıktıkları huzurumj kaçırdıkları çin hayatıma odaklanamiyordum yanlns yapmışım bazen kafaya takmakla
Tabii ki yanlış yapıyorsun yani orada da kıskançlık var kafanı hiç takmazsan hayatına odaklan onlar kıskandıkça Sen daha fazla başarılı ol okulunu bitir ve çok iyi yerlere gel. Sen ilerledikçe onlar yerlerinde saymaya devam etsinler
Onlar yerlerinde saymıyor ki gayet guzel yerlere geldiler abim asker devlet memuru ablam bankacılık bitirdi özel bir bankada çalışıyor. Onlardan geride kaldım. Dusununce beni motivasyon olarak ne kadar kötü etkilediklerini fark ettim şu an. Ben kendimi bildim bileli hep çok başarılı biriydim sadece son 2-3 yılda biraz başarısızlıklar yaşadım
Onlar yerinde sayıyor derken seninle uğraşmaya devam etsinler yoksa ben iş meslek babında demedim Sen de kendine hayatını kur O yüzden dedim yoksa onlar ne kadar yüksek mertebede olursa olsun da seninle bu şekilde uğraştıkları sürece benim için bir değerleri yok yaptığı işlerin. Tabii ki normal olarak sen de etkilendin seni geri çektiler işte dedim ya hırs yap kendinde olan beceriyi tekrar ortaya çıkar tekrar eskis gibi ol
Sanırım haklısınız beni yaptıkları seylele çok etkilendiler. Yoksa kişisel zerre sevmem onları bana neden boyleler diye asla takmadim yaptıkları şeyler beni motivasyon olarak etkiledi. Sizce normal mi motivasyon kaybı yasamam yoksa abartıyor muyum. Motivasyon olarak bilmiyorum çok etkilendiler beni düşününce
Kusura bakmayın dün uyumuşum da günaydın. Bunun ne derece etkilediği size bağlı Siz kendi yolunuza hiçbir şey olmamış gibi devam ederseniz çok daha güzel yerleri geleceğinizden hiç şüphem yok