Sizce yetersiz miyim açıklamaya bakın?

Babam hasta heyet raporu için uğraşıyordum engelli raporu, felç.

Her iş bitti, tekerlekli sandalye ile oradan oraya götürüyorm.

Yalnız dahiliye hemotolojiye yönlendirmişti ama başka bir binadaydi gittim sordum heyet raporu için geldim yatan hastayiz, dedi bugün almıyoruz yarın gelin. adimizi not etti.

Erkenden gittik babamla yoruldum , sordum heyet raporu için geldik, dün gelmiştim kapattığınızi söylediniz şimdi de dedi 3te gelmeniz lazım taamm dedim.

Babamda başımın etini yiyor yatan hasta olduğunu neden belirtmedin.

Kafam dolu zaten. Yetersiz miyim ben şimdi?

Sürekli laf edip duruyor madem saat 3 teydi dün de Halledebilirdik.

Of zaten yorgunum.

Yetersiz miyim bu durumda

Sizce yetersiz miyim açıklamaya bakın?
Cevapla