Babam hasta heyet raporu için uğraşıyordum engelli raporu, felç.
Her iş bitti, tekerlekli sandalye ile oradan oraya götürüyorm.
Yalnız dahiliye hemotolojiye yönlendirmişti ama başka bir binadaydi gittim sordum heyet raporu için geldim yatan hastayiz, dedi bugün almıyoruz yarın gelin. adimizi not etti.
Erkenden gittik babamla yoruldum , sordum heyet raporu için geldik, dün gelmiştim kapattığınızi söylediniz şimdi de dedi 3te gelmeniz lazım taamm dedim.
Babamda başımın etini yiyor yatan hasta olduğunu neden belirtmedin.
Kafam dolu zaten. Yetersiz miyim ben şimdi?
Sürekli laf edip duruyor madem saat 3 teydi dün de Halledebilirdik.
Of zaten yorgunum.
Yetersiz miyim bu durumda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer