Şekerim düştüğü için bayıldım bu her şekerim düştüğünde tekrar eder mi?

Bayıldım ama hemen ayıldım bir de annem için çok streslendim çok üzüldüm o da baya etkiledi beni bayıldıktan sonra çok kısa süreçlerde acıkıyorum enerjim bitiyor sizce yemeye devam mı edeyim bayılmamak için yoksa gittikçe kilo artışı yapar mı bu süreç

Şekerim düştüğü için bayıldım bu her şekerim düştüğünde tekrar eder mi?
Cevapla