Ben küçük yaşlarda psikoloğa deli insanların gittiğini düşünüyordum.
Ama büyüdükçe anladım ki asıl delilik, içindekileri susturup duruyormuşsun gibi davranmakmış.
Ben de gitmeyi düşünüyorum ama ne konuşacağımı bilmiyorum.
Odaya girince “merhaba” deyip kalakalır mıyım bilmiyorum. Nereden başlayacağım, nasıl anlatacağım… Belki de susup sadece ağlayacağım.
Ama gerçekten işe yarayan var mı? Giden, konuşup içini döken, kendini toparlayan… Hani iyileşen oldu mu? Yoksa sadece birkaç seans sonra herkes “Boşuna zaman kaybı” mı diyor?
Bazen insan kendi kendine yetemiyor, biri “Seni anlıyorum” desin istiyor. Psikolog gerçekten bunu yapıyor mu? Merak ediyorum…
Sizden duymak isterim: Gittiniz mi? Faydasını gördünüz mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer