Psikoloğa gitmek delilik mi cesaret mi?

Ben küçük yaşlarda psikoloğa deli insanların gittiğini düşünüyordum.

Ama büyüdükçe anladım ki asıl delilik, içindekileri susturup duruyormuşsun gibi davranmakmış.


Ben de gitmeyi düşünüyorum ama ne konuşacağımı bilmiyorum.

Odaya girince “merhaba” deyip kalakalır mıyım bilmiyorum. Nereden başlayacağım, nasıl anlatacağım… Belki de susup sadece ağlayacağım.


Ama gerçekten işe yarayan var mı? Giden, konuşup içini döken, kendini toparlayan… Hani iyileşen oldu mu? Yoksa sadece birkaç seans sonra herkes “Boşuna zaman kaybı” mı diyor?


Bazen insan kendi kendine yetemiyor, biri “Seni anlıyorum” desin istiyor. Psikolog gerçekten bunu yapıyor mu? Merak ediyorum…

Sizden duymak isterim: Gittiniz mi? Faydasını gördünüz mü?

Psikoloğa gitmek delilik mi cesaret mi?
Cevapla