Sağlıkçılar var mı burada? ben tahlil yaptırdım us istendi şimdide, ne olabilir acaba hastalık? korkuyorum ve annem beni azarladı?

Önce idrar yolu enfeksiyonu dedi aile hekimim ama tahlil yapmamıltım 39derece ateşim vardı diye hemen ilaca başladım

Tekrar belirtiler oldu tahlil haptırdım doktor karaciğer değerlerinde sıkıntı var dedi ve ustrason yaptırcam yarın

Ne olabilir bu hastalık bide ayaklarım 2 3gün şişti gibi kaşıntı yaptılar aşırı şekilde

Fazla haretek ve sinirkendiğimde oluyor karıncalanma iğnelenme gibi çok fena biranda başlıyor soğuk su yapıyorum 2 3 kez öyle azalıyor

Annem de evi temiz tutmuyorsun diye azarladı beni ne alaka

Sağlıkçılar var mı burada? ben tahlil yaptırdım us istendi şimdide, ne olabilir acaba hastalık? korkuyorum ve annem beni azarladı?
Cevapla