Arkadaşlar demin sevgilim aneliyat olduğunu söyledi. Güya 3 tane böbreği varmış 3.'cü böbreği almışlar 😒😒
Ben inanmam böyle şeylere. Sizce var mıdır böyle birşey?
Ben inanmam böyle şeylere. Sizce var mıdır böyle birşey?
Bazı insanlarda doğuştan ek organlar bulunabilir ancak işlevleri asıl organlar gibi değil , askıda kalan organlardır. Bunlara aksesuar böbrek aksesuar dalak adları verilir. Genelde böbrek 3 değil 4 tane olur ama kalan 4cü aksesuar aşırı küçük de olabilir. Bunların bilinen işlevi olmaz...
Sen aksesuar böbreğe takmışsın ama ender vakalar da var , hatta aksesuar penisi olan , aksesuar vaginası olan bile var
Bilmiyorum ya inanasım gelmiyor
Uzmana telefon açayım o zaman ben xD
O nasıl olacak? :D
Ya ben yurtdışındayım nasıl yapayım 😂😂
Ahahaha tamam Sağol :D
La kız aldatıo seni :(
Pardon kız çocuk aldatıo
O benim erkek arkadaşım ne kızı? 😂😂
tamam Pardon diidim düzelttim sonra
Ahahaha tamam Önemi yok zaten :) aldattığı olabilir ama :))
:)) kız seni aldatıo diom gülüon benim sinirlerim bozuldu :)
Neden sinirlerin bozuldu? 😄
Bak yaa daha gülüo :) Allah ağlatmayın seni acı nedir çekme emi. Ne bilim insan sinirlenir üzülür falan onu dedim
Âmin :)) ama insanlar içindeki üzüntüyü gizlemek için hep gülümserler :)) Rabbim bizi sevdiklerimizle imtihan etmesin inşallah 😊😊
Pozitif bir insanımdır ondan 😄😄
aynen :)
;))
Olabilir yengemin bobregi kasiginda cikti:) once dalga gecip gulduk sonra baska doktora gittik gercekten de kasiginda bobrek varmis bu olaudan sonra herseye inanirim artik
Ahahaha bana komik geldi gerçekten :D
Yaa sana komik geliyo ama biz doktorla kahkaha atarak dalga gectik baska doktora gittik durumu anlattik bu sefer o doktor muayne etti o bizimle dalga gecti :))) o yuzden artik isin icinde tip varsa inanirim herseyr
Ahahahah tamam 😄😄😄
Cevap
17Cevap
genlerindeki bozukluktan ötürü mümkündür olabilir. altı parmakla doğanlar da var. ama bence o 3. böbreğin bir işlevi yoktur ve diğer böbreklere yapışık bir şekilde çıkmıştır. tabi eğer doğruyu söylüyorsa
Haklısın
Doğru söyle paraya mı sıkıştın, mafyanın eline mi düştün yoksa tefeciye faizimi ödemedin falan bir sor bakalım. eğer bunlar yoksa gururlu çocuk kimseye ağız eğmek istemiyordur. Belki de düğün için falan para lazım diye bu yola başvurmuştur:d
Yuh ya 😂😂😂 hiç gülesim yoktu Süpersin 😂😂
İlgi çekmek için sürekli böyle yalanlar entrikalar çeviren bir sevgilin var sanırım yani öyle sormuşsun ki ben öyle anladım. İmkansız değil 3 böbreği olması ama milyonda bir
Bende de kaç kalp var bilmiyorum kaç kere kırıldı hâlâ ölmedim 😄😄
@pikapi mesleğim o acil tıp teknisyeniyim 112
Ay o sorun bende de var 😄😄
Bazı insanlarda yapısal farklılıklar nadiren de olsa görünmüştür.
Iyide şimdi neden direk bunda çıksın çok tuhaf yani
bende de 2 tane mesane var biri bozulursa diye yedekte tutuyom
çok dalaksız ve ciğersiz ve beyinsiz adam gördüm ama 3 böbreklisini ilk defa duyuyorum
Aynen bende😄😄
oha 3. böbreği nereye bağlı
Ne bileyim 😄
Başka yerini almıştır sana öyle diyor
Olabilir 😄😄
Ilahi surahi, fallara inaniyorsun da buna mi inanmiyorsun. Nadir gorulur. 4 adet sahibi bile olanlar varmiş. Babamda 3 tane var. Bunlarin 2% si islevsel oluyormuş. Babam gibi.
Hayır 3 böbrek değil benim de var 1 tanesinin içinde 2 toplayıcı yani iki böbrek var ama tek böbrek olarak düşünün sağ taraftaki böbrek ise küçük ve işlevi yavaş
Olur neden olmasın benim bobreğin biri yerinde değil ön tarafta :)
O nasıl oluyor la? 😄😄
Belim ağrıyor diye doktora gittim böbrek ağrsı dedi dangalak ultrasonla baktı böbreğin biri yok her yerimi aradılar önde idrar kesesinin hemen yanında çıktı :)
Yuh ya 😄😄
Arada defolu çıkabiliyor insan :D :D
Aynen :D :D
Olur bende var sol böbreklerim ikili hayır işlev de görüyor ve aynı boyutlar da aldırmak gerekli değil
Atmada everes yapmış beyefendi;))
Belki olurda arkadaşın yalan söylüyor ondan yoktur
olur olur. ben bikeresinde 4tane gordum.
Yuh artık 😄
allahın hakkı 3 tür neden olmasın:)
Haklısın
Şansa gel en azından 100bin cepte
Dimi dimi 😄😄😄
Satmıştır belki? 😂😂
Ben yurtdışındayım bee o Türkiye'de :D
Neden olmasin iki penisli olanlar bile var
Çok iğrençsin başka birşeyden örnek veremedin mi? 😒😒
Sus ya! 😄 iğrenç bebe 😄😄
Bence böbrek değil beynini aldırmış.
Oha daha neler
Sen de inandin mi :D
Yok la 😄😄
YOK MÜMKÜN DEİL YANİİİİ
Çok nadir görülür.
satsanıza bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar