Üniversiteden en yakın arkadaşım epilepsi hastası aynı eve çıkmak istiyoruz çok sıkıntı yaşar mıyım?

Kendisini çok seviyorum sadece nöbetleri beni korkutuyor sizce ne yapmalıyım? Kriz geçirirse ne yapıcam o an? Çok zor bir hastalık mı? Yaşayan var mı?

Üniversiteden en yakın arkadaşım epilepsi hastası aynı eve çıkmak istiyoruz çok sıkıntı yaşar mıyım?
Cevapla