Dehb li bir insan nasıl kendini düzeltebilir?

Lütfen sorumu yanitlayin çok ihtiyacim var ben dehb tanisi almış bir insanım ufak bir şey gibi gorunsede hayatımı çok etkiliyor ve kendimden nefret etmeme sebep oluyor mesela hiçbir şeye dikkatimi veremiyorum bu hayatımın çok etkiliyo aklımdan hep farklı bir şey geçiyor bazen aşırı umursamaz bazende aşırı takıntılı oluyorum aşırı usengec ve iseyaramazim bir şeyi bir dönem çok heves edip hemen bırakıyorum yapmak zorunda olduğum ama sevmedigim bir şeyi asla yapamayip sevdiğim bir şeyi saatlerce araliksiz yapabilirim insanlar bazen bana canım muamelesi yapıyor ani tepkiler veriyorum bir şeye aşırı ağlayıp aşırı sinirleniyorum ya da tam tersi inanılmaz vurdumduymaz olabiliyorum ortası asla yok bir şeye kendimi veremiyorum onumdekini goremiyorim bazen inanılmaz bir uyku problemim var ve çok takintiliyim gereksiz takıntılara sahibim daha çok şey var ama ne yapmalıyım ilaç kullandım bir dönem ama aşırı kötü yapti zaten yeme bozuklugum var o yüzden ilaçlar extra yan etki yapıyor ölü gibi oluyprum inanılmaz halsiz oluyprum psikiyatri bir işe yaramadi önerilen her şeyi yaptım nafile artık bıktım geberip kurtulmak istiyorim artık
Güncellemeler
11 ay
Vclflflfl
Dehb li bir insan nasıl kendini düzeltebilir?
Cevapla