🍬 Şeker tamamen kesilir mi? Yoksa “ölçülü tüketmek” mi daha mantıklı?

🍬 Şeker tamamen kesilir mi? Yoksa “ölçülü tüketmek” mi daha mantıklı?

Son yıllarda herkes şekeri hayatından çıkarıyor, ama bazıları “tatlı yemeyince psikolojim bozuluyor” diyor. Sence tamamen sıfırlamak mı, yoksa az az yemek mi daha sağlıklı ve sürdürülebilir? Sen nasıl yapıyorsun?

🍬 Şeker tamamen kesilir mi? Yoksa “ölçülü tüketmek” mi daha mantıklı?
Cevapla