20 lik dişimi çektirdim yara hala kapanmadı önerisi olan var mı?

1,5 ay oldu bugün çekim yeri ağrıyor diye acile gittim hala biraz açıklık var dedi antibiyotik ve ağrı kesici yazdı bir de içinde sinir kalmış mı diye röntgenle bakılcakmış yara kapanması için ne önerirsiniz
20 lik dişimi çektirdim yara hala kapanmadı önerisi olan var mı?
Cevapla