Sanırım yirmilik dişim sorunlu, diş ağrısında antibiyotik kullanırsak doktora gitmeye gerek kalmaz mı?

Sanırım yirmilik dişim sorunlu, diş ağrısında antibiyotik kullanırsak doktora gitmeye gerek kalmaz mı?
Cevapla