Kuduz hastalığına yakalansaydınız ne yapardınız?
Soru, nickimden aklıma geldi :)
Soru, nickimden aklıma geldi :)
Ölürdük napıcaz :D 2 sene önce köpek ısırmıştı beni, küçük bişeydi fazla da ısıramamıştı ama doku zedelenmesi yapmıştı ben de "nolcak bundan" dedim geçtim. Sonra içime kurt düştü acaba kuduz olur muyum diye :D sonuçta köpek durup dururken niye ısırsın beni. Köpeğin sahibi vardı da kim olduğunu bilmiyorum gidip aşı kartını istiyim :D İşte en son gittim hastaneye 5 doz 3 ay boyunca falan aşı yedim geldim :D şu an korumalıyım isteyen köpek ısırabilir ahaha :D
İsteyen köpek ısırsın dedinde doberman kangal falanda ısırabilir yani
Cevaplardan da anlaşıldığı gibi bizim millet ısırmaya meraklı 😁😁😁
Isırığa ne gerek var ! Her yer kuduruk dolu biz insanlar kudurduk, ca kuduruyoruz bu hastalık buldukça, aldıkca, tanıdıkça, artıyor. Ne kadar çok kazanırsak o kadarda artacak. Bunun ilacı da yok
önüme geleni ısırır hiçbanyo yapmaz azımdan köpükler sala sala koşardım :D napıcam ya gidip kendimi öldürürdüm hahaha
Cevap
217Cevap
Kudururdum. :-) şaka bir yana bir filmde izlemiştim bir çocuk yakalandı. Babası çaresiz çocuk kudurdu. Filmde olsa kötü bir şey.
hangi film?
nickimi değiştirip, farklı bir hastalığa yakalanırdım
Hahaha
Ben öyle her önüme geleni ısıramam ne olur ne olmaz diye ben şimdi liste çıkartaym
avatarındaki danadan başla :)
Olmazz dişi olan hiç bir şey ısırmam malum anne olma ihtimali var , masum bebelere yazık olur
profil resmi pardon :)
güzel düşünce aferin. öküzleri ısır ama :D
:D öküz odun kalas ayı ne varsa afsttt
Eğer o durumda bunu onemseyecek olsam insanların özellikle de sevdiklerimin bana aciyan gözlerle baktıklarını görmemek için insan olmayan bir yere mesela ormana giderdim
direk gidip kuduz aşısı olurdum hastalığı tam atlatmadan da evden çıkmazdım kuduz bulaşıcıdır niye başkalarını kuduz yapayım bazıları aransa da yinede buna vicdanım el vermez...
ahada böyle oluyor..
https://www.youtube.com/watch?v=M9CByJI9Eroİnsanlarda kuduz böyle olur.
@selomeloo toplumu bilinçlendirmek lazım :)
Ay yazik ya
@incicihatuun ısırılmaya dikkat et. p
Al türkçe altyazılı olanını izle
https://www.youtube.com/watch?v=M9CByJI9Ero
Dimi haklisin. d
ingilizce daha iyi oluyor sağol :)
pardon sana ingilizce bilmez muamelesi yaptım :)
Uyuz olduklarımı kuduz yapardım.
Kuduz aşısı olurdum, ne yapmamızı istiyorsun başka.
Dört kasik alip oynayacak halimiz yokya gider tedavi oluruz herhaldee, milletin pis vücutlarini nasil isircaklar acabaa :DD
Aklıma bu geldii;
Devleti
Ke-mali
Isırırım xd dünya kurtulur onlar giderse valla XD
kardelen çiçeği gibi güneşi son kezseyrederdim güneşi görünce ölür ya hani kuduzlarda öyle güneşi görünce ölürler
Virüs bulaştıgında daha ilk evredeyse aşı yaptirirdim yok son evreye yakinsam beni sinirlendirenlerden işe başlardim isirmaya
Gitmeden Meriçi ısırırdım ben yokken kızlara bakmasın.
İmzanı görünür bir yere bırak
bütün kadınları ısırırdım çünkü edebim adamlığım efendiliği zekam çalışkanlığım karizmam şerefim hep başıma bela oldu... oh olsun hepsine
elektromanyetik alan hocasını ısırırdım ve şeytani gülüşü yapıp odasından çıkardım , hayali bile yetti.
Kuduz olunca insan düşünme özelliğini kaybettiğinden ben bişey yapamazdim :)
sonraki evrelerde o :)
Kendimdeysem hemen çevreme veya ambulansı arardım. Değilsem eğer gerisi hayal gücü aga :D
Intihar ederdim zaten intihar etmeye bahane ariyorum.
Sevinçten havalara uçarım. Dilencilere para verip çocukları sevindiririm.
gıcık olduğumu herkezi yanımda goturmeye gayret sergilerdim alah korusun inş ole bişey başımıza gelmez.
Kıçımı kurtarmanın bir yolunu arardım herhalde. Serum falan belki işe yarar kim bilir.
Isirildiktan sonra hastaneye gidip asi olurdum diyenlerin kafasindan istiyorum
KUDURURSUN, SONRA KARANTİNA, AZRAİLE BENDEN SELAM SÖYLEE.
Staj gördüğüm yerdeki muhasebeci kadını ısırır onada bulaştırırdım sonra onu bir yere kapatıp gebermesini beklerdim
Yok mu bir kireç kuyusu şuralarda bir gömen olsa derim ne yapayım
gider aşı olurdum. yoksa ölümcül bir hastalık malum. (bugün espri çıkmıyor)
Ne kadar uyuz varsa hepsine saldirirdim en cok sevgilileri ayiranlara :)
Göbekten iğne vurdur kuduz iğnesi yaptır yoksa köpürün 😂😂😂
Benim aklıma direkt kıtalararası salgın geliyor. Kuduz bitti o yeşilçamda drama olarak kaldı.
Kuduz hastalığı beyni etkileyip kontrolü ele aldığından bilemiyorum. O. o
Isiran hayvanin yasayip yasamadigi kontrol edilebiliyorsa 3 doz, hayvan gorulemiyorsa 5 doz asi vuruluyor. Bunun tarihleri var. Eger o tarihlerde gitmezseniz polise haber veriliyor.
İbadete yönelirdim ölümcül bir hastalık nede olsa :/
Yayardım. Üzerimde çeşitli deneylerle mutasyona uğratırdım kendimi
Yapılacak bir şey yok. Kuduz olan kişi karantinaya alınır. Kudurunca da kirece gömülür. The end.
Herkesi oper milleti hasta ederdim. tek basina hastalik cekilmez ki :D
Direk gobek deliginden igne yapman lazim yoksa agzinsan kopurerek olursun :D
Bir tek şey yapardım tayyip, i ısırırdım.
o koruma ordusunu nasıl aşacaksın
O beceriye sahibim.
Ne yaparım bilmiyorum ama kendime en çok yakışacak hastalığı bulmuş olurdum :DD
Tam kudurmadan once gider hemen son bir dus alirdim, sonrasinda alamayabilirim zira :)
ağzımdan salyalar püskürte püskürte ortada dolasırdım :D
Uyuz olduğum insanları ısırırdım.
Kendimi videoya alırdım merak ettim nasıl kuduruyorum
güzel fikir beğendim :D
Kuduz olsam ilk kankami ısırirdim ki yalniz kalmayayim :-)
gıcık olduğum herkesi ısırırdım sonra gider tedavimi olurdum
Kudururdum..:)) ve hoşlandığım kızları ısırıp onları da kudurturdum..:)))
İsmail yk-kudur baby dinlerdim. konsept insanim huyum kurusun ^_^
elimdeki telefonu ısırırdım. köpek stili bir ayağımı yukarı kaldırıp işerdim.
Önüme geleni ısırırdım ben kuduzsam herkes olsun baganek :)
bu soruları kim günün sorusu seçiyor merak ediyorum?
Inan bende
İlk iş gidip Sevgilimi ısırmak olurdu onun başkasına yar olmasına dayanamam ...
Direk Ankara ya giderdim 500 kisi daha var kudurma adayi
hemen aşı yaptirirdim... daha dogrusu oyle de oldu.. hemde göbekden oldum aşı...4 iğne yedim... cok berbatti...
Ilk isim en sevmedigim birini isirmak olurdu beni öldü saydım yani oda ölsün:D
sevmediğim insanların yanına gidip onlara bulaştırırdım
Kudurduğumdan dolayı akıl kalırsa birşeyler yapabilirsem yapardım bkz:28 days later :)
dun kedi tırmaladı beni. şimdide bu soru. jklhlkhlkhlkhhl
tedavi olurdum tedavi olamazsam önüme geleni ısırırdım :D
kızlarsoruyorda başlık açar "Kuduz hastalığına yakalansaydınız ne yapardınız?" diye sorardım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar