Tamam işte sıva akıyor dedin ya o yüzden herhangi bir ilaç tedavisi verebilir ne bileyim veya çekebilir sonuçta 20'lik diş bir işe yaramayan bir diş çekilmesi gerekir
Büyük ihtimal deriye baskı uyguluyordu dikkat et ağrısı birazcık fazla olabilir ileride bana kalırsa en yakın zamanda bir diş hekimine görün.
0
18 Yorumla
Soran
11 ay
acımıyor
Soran
11 ay
dişin çeyreği gözüküyor
Cevap sahibi
11 ay
İşte gömülü düşüyor derinin altında diş mutlaka bir diş hekimine görün çünkü o dişin oradan alınması lazım
Soran
11 ay
dış hekimleri hiç bir şey demedi
Soran
11 ay
gitim 6 ay önce
Cevap sahibi
11 ay
Ya dediğim gibi şimdi sana derinin altında kalan bir kısım var yarısı çıkmış ileride O deliye baskı yapabilir Ağrı hissedebilirsin zaten normalde diş hekimleri böyle durumlarda seni çene cerrahına gönderir ben yine diyorum bir çene cerrahına görün
Soran
11 ay
gerçekten bıktım sürekli dışcilerle uğraştım 60 bin tl para harcadım geçen sene sadece dolgu için hepside düştü keşke yapmasaydım dişlerin icten curdüler dediler dışardan bakılınca hiç bir çürük yoktu hepsinin sinirini alıp dolgu yaptılar diş teli taktırmaya gitim param bitmişti zaten diş teli takmaya 18 yaşından tüm düşlerimden oldun
Cevap sahibi
11 ay
Diş hekimi o kadar önemli ki anlatamam normalde ben hataylıyım Mersin'de yaşıyorum depreme kadar dişçim oradaydı. Sırf dişlerim için kaç defa hatay'a gittim çünkü o dişçiden başka kimseye güvenmiyordum..
Soran
11 ay
dişler çok önemli en çok ağrıyan şeyde dişler
Cevap sahibi
11 ay
Evet ya bir ağrı olduğu zaman var ya neler neler çekiyor insan. Bende de B12 eksikliğinden dolayı sürekli dişlerim çürüdü yani ben de dişlerimden çok çektim şu anda Bir aya kadar implant yaptıracağım mecbur implanttan da korkuyorum 🙂
Soran
11 ay
ben yaptırmam dişilerim yarısından fazlası dolgu keşke yapmasaydım yemin ederim çok mutluydum bu dolgular yüzünden bir şey istemiyorsun yiyemiyorsun
Cevap sahibi
11 ay
Ya gerçekten aslında iyi bir dişçi bu bulsan bütün bu sorunları ortadan kaldırabilirsin Bizim oranın dişileri çok iyiydi emin ol şehir dışından bizim oraya gelen bir sürü kişi vardı.
Soran
11 ay
dolgu iyi bir şey değildir
Cevap sahibi
11 ay
Dolgu hiç iyi bir şey değil sinirler alınıyor dolgu oluyor yok sonra düşüyor başka şeyler oluyor hava alınca bir ağrıyor gerçekten diş çok kötü bir şey ya
Soran
11 ay
evet fircalasan fircalamasanda aynı yemekler yüzünden asiti düşük sağlıklı beslenmedigin sürece bir şey olmuyor örneği Afrikalılar
Cevap sahibi
11 ay
Evet ya ben zaten o olaya çok şaşırıyorum. Beslenme gerçekten çok önemli
Soran
11 ay
evet en büyük nedeni şeker karbonhidrat
Cevap sahibi
11 ay
Biz ise yediklerimizi hiç dikkat etmiyoruz yani dişini fırçalasan bile o seni bir yere kadar koruyor zaten dişlerini diş minesine
Gizli Üye
(18-24)
11 ay
Iltıhapp var ben o sekıl 2 yıl bekledım ve ıltıhaplı ıken cektırdırdım hemen ardından cekıldıkten 1 saat surdu bıde 10 dakka sonra kalcadan ıgne yedım
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > 20 lik dişim çıktı üstünde yarısı deri var sürekli içinde beyaz bir sıvı çıkıyor bozulmuş süt gibi ne yapmalıyım, ?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bozulmuş süt değil iltihaplanma yapmıştır nasıl acımıyor ilginç ben çektirdim dişimi acısına duramadım
acımıyor
Diş doktoruna gidip tedavi olabilirsin yani yirmilik diş için evde herhangi bir yapılacak bir şey yok
ağrı yok
sadece 1 tanesi çıktı hafif dış gözüküyor
Tamam işte sıva akıyor dedin ya o yüzden herhangi bir ilaç tedavisi verebilir ne bileyim veya çekebilir sonuçta 20'lik diş bir işe yaramayan bir diş çekilmesi gerekir
Neden işe yaramasin
Çektirmezsen Ne Olur?
Diğer dişleri kaydırabilir.
Sürekli ağrı ve apse yapabilir.
Ağızda kötü koku ve şişlik olabilir.
Zamanla ortodontik problemler yaratabilir.
Sorunsuz ve sağlıklıysa kalabilir.
Ama ağrı yapıyor, eğri çıkmış veya çürümüşse çektirmek genelde en doğrusudur.
Diş hekimi bir röntgen ile net karar verir.
çürük olsa ağır yapmaz mı
Sonuçta diş hekimi karar verilir diyor dişlere kaydırır dizilimini bozar röt görene göre çekilip çekilmeyeceğine karar verir
dislerim ayrık sorun olmaz ama zaten dis tam anlamiyla cikmadı belki cıkacak sadece 1 tanesi oda ceyregi cikti
Tamam kanka sen çektirme tamam mı İnşallah çürümez inşallah bir şey olmaz ama 4 tane çıkıyor iki tane aşağıda iki tane üstte haberin olsun yani
cikmadılar işte sadece 1 tane çıktı
babam 60 yaşında onda hiç cikmadılar uyuyorlar
Genlere göre değişiklik gösterebilir ama bir tane çıktıysa öbür 3 tanesi de çıkacak yani
çıksınlar çekelim
Sağ ol ya çok yardımcı oldun nasıl istiyorsan öyle yap kanka
Büyük ihtimal deriye baskı uyguluyordu dikkat et ağrısı birazcık fazla olabilir ileride bana kalırsa en yakın zamanda bir diş hekimine görün.
acımıyor
dişin çeyreği gözüküyor
İşte gömülü düşüyor derinin altında diş mutlaka bir diş hekimine görün çünkü o dişin oradan alınması lazım
dış hekimleri hiç bir şey demedi
gitim 6 ay önce
Ya dediğim gibi şimdi sana derinin altında kalan bir kısım var yarısı çıkmış ileride O deliye baskı yapabilir Ağrı hissedebilirsin zaten normalde diş hekimleri böyle durumlarda seni çene cerrahına gönderir ben yine diyorum bir çene cerrahına görün
gerçekten bıktım sürekli dışcilerle uğraştım 60 bin tl para harcadım geçen sene sadece dolgu için hepside düştü keşke yapmasaydım dişlerin icten curdüler dediler dışardan bakılınca hiç bir çürük yoktu hepsinin sinirini alıp dolgu yaptılar diş teli taktırmaya gitim param bitmişti zaten diş teli takmaya 18 yaşından tüm düşlerimden oldun
Diş hekimi o kadar önemli ki anlatamam normalde ben hataylıyım Mersin'de yaşıyorum depreme kadar dişçim oradaydı. Sırf dişlerim için kaç defa hatay'a gittim çünkü o dişçiden başka kimseye güvenmiyordum..
dişler çok önemli en çok ağrıyan şeyde dişler
Evet ya bir ağrı olduğu zaman var ya neler neler çekiyor insan. Bende de B12 eksikliğinden dolayı sürekli dişlerim çürüdü yani ben de dişlerimden çok çektim şu anda Bir aya kadar implant yaptıracağım mecbur implanttan da korkuyorum 🙂
ben yaptırmam dişilerim yarısından fazlası dolgu keşke yapmasaydım yemin ederim çok mutluydum bu dolgular yüzünden bir şey istemiyorsun yiyemiyorsun
Ya gerçekten aslında iyi bir dişçi bu bulsan bütün bu sorunları ortadan kaldırabilirsin Bizim oranın dişileri çok iyiydi emin ol şehir dışından bizim oraya gelen bir sürü kişi vardı.
dolgu iyi bir şey değildir
Dolgu hiç iyi bir şey değil sinirler alınıyor dolgu oluyor yok sonra düşüyor başka şeyler oluyor hava alınca bir ağrıyor gerçekten diş çok kötü bir şey ya
evet fircalasan fircalamasanda aynı yemekler yüzünden asiti düşük sağlıklı beslenmedigin sürece bir şey olmuyor örneği Afrikalılar
Evet ya ben zaten o olaya çok şaşırıyorum. Beslenme gerçekten çok önemli
evet en büyük nedeni şeker karbonhidrat
Biz ise yediklerimizi hiç dikkat etmiyoruz yani dişini fırçalasan bile o seni bir yere kadar koruyor zaten dişlerini diş minesine
Iltıhapp var ben o sekıl 2 yıl bekledım ve ıltıhaplı ıken cektırdırdım hemen ardından cekıldıkten 1 saat surdu bıde 10 dakka sonra kalcadan ıgne yedım