Hastaneye gittim kbbye adam bişe yok diyor hastalığı bile anlamıyor nasıl bişe bu?

İkidebir hapşırık tutuyor yazın beni adam nezle diyor sadece hapşırık var gün boyu işte alerji olabilir dedim toz polen yok diyor 🤦
Güncellemeler
11 ay
Hatta birkaç doktara gittim yine aynı şey oldu ben mi anlatamiyom derdimi
Hastaneye gittim kbbye adam bişe yok diyor hastalığı bile anlamıyor nasıl bişe bu?
Cevapla