Kanser olduğum için ailesi onaylamadigi icin hemen vazgecip ayrıldık?

Yüz yüze gelip ayrilmadik telefonda görüntuluden böyle bir karar verildi, ayni sehirdeyiz o yüzden bana aldığı tum hediyeleri vs bir kutuyla ona vermek iade etmek istiyorum hiç bir şey kalsin istemiyorum bu yüzden görüselim dedim maksatim içimden gelen herşeyi yüzüne söylemek ve ona ait olan herşeyi ona geri vermek, icimde ona söylemedigim bir şey kalsın istemiyorum çünkü, caba gayret göstermeyen bir adami severek ben ziyan ettim kendimi o yüzden herşeyi yüzüne söyleyip çıkıp gelecegim evime orada birakip herşeyi,, kirginligim o kadar büyük ki bunu umursamasasada umursamasada söyleyecegim herşeyi yüzüne, o nasil biranda vazgeçip beni yari yolda bırakıyorsa ve gözyaşım dökmeme neden oluyorsa yaşattigini yaşamasini diliyorum sadece
Güncellemeler
11 ay
Babasi ileri için risk alma demiş, kanser olmak benim sucummuş gibi hissettirildim ve bu çok zoruma gitti sanki benim elimde olan birşeymiş gibi yorumda bulunmuş, herkes yaşattigini yaşamadan ölmez ilahi adalet, nasil saglikli olmayi garanti görüyorlar anlamiyorum
Güncellemeler
11 ay
Bir kaç gün önce kemoterapi aldim dün de ayrilik yaşadık ve dünden beride iştahsizim keyfim sıfır ve sürekli agliyorum o kadar zoruma gitti ki
Kanser olduğum için ailesi onaylamadigi icin hemen vazgecip ayrıldık?
Cevapla