Ama bi tekrar baksanız anlayabiliyosanız lym beyaz kan hücresi yüksek olunca sıkıntı ve dediği tıp böyle bişi değil şimdi bende kan değerlerime baksam mutlaka biryerde bir şey vardır kanser değilsin merak etme dedi
Ama bi tekrar baksanız anlayabiliyosanız lym beyaz kan hücresi yüksek olunca sıkıntı ve dediği tıp böyle bişi değil şimdi bende kan değerlerime baksam mutlaka biryerde bir şey vardır kanser değilsin merak etme dedi Ama d vitamini kan hapı ve b 12 yazdı o değerler normal çok az depolarımın dolması lazımmış ama referans dışı değil olanlar sizce sorduğum değerler doktor gülüyo bişiyin yok diye lym beyaz kan hücresi internetten baktım o baya korkuttu
Bayan mısınız bilmiyorum ama şöyle en son 4 Temmuz da oldum bi kaç oldu biteli yazdım kenara not aldım genelde 28 gün çeker günü geçerse ya da günden erkense bardır bişi göğsümde kist var zaten onu 6 ayda bi kontrole gidiyorum ama ne hikmetse lym bi tık brüt 1 yok düşük internetme kanser bilmem ne beyaz kan hücresi lökosit değerler falan diyo doktor bişeyin yok diyo d vitamini ise 1 yıl kullanmam lazım demir b 12 düşük değil referans dışında değil ama biraz depolanabilir diye verdi okadar napıcam ben ya beni korkutan beyaz kan sayımı
Walla 4 ay önce dahiliye ye gittim genel kan aldılar tahlil aynı şekil beyaz kanım yüksek biraz aşırı değil dediği şey vücudun birşeyle savaşıyor bağışıklık sistemin düşük okadar dedi d vitamini düşük normalde 30-80 olması gerek bende 16 yetersizlik çıkmış sen düşün hesapla işte yeni aldırdım bu sefer de b12 aralığı 187-883 değer 278 ferritin 5-204 arası değer 27 demir serum 50-170 değer 90 yazdığı şey d vitamini 1 yıl kullanılan 6ay sonra tekrar gidicem b 12 ve demir ilacı yazdı düşüklük yokmuş ama depolanması lazım biraz ihtiyaç bar gibi dedi aç karna kahve çok içerim sigarada var ondan mı böyle bilmiyom
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Anlayan var mı tahlilden? Korkuyorum doktor 6ay sonra tekrar ver ciddi birleyin yok abartma korkma dedi ben çok korkuyorum?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doktor ciddi bir şeyin yok abartma dedi ama sen çok korkuyorsun? Psikoloğa git direk :D
Ama bi tekrar baksanız anlayabiliyosanız lym beyaz kan hücresi yüksek olunca sıkıntı ve dediği tıp böyle bişi değil şimdi bende kan değerlerime baksam mutlaka biryerde bir şey vardır kanser değilsin merak etme dedi
Müsaadenle...
Hamile değilsin
Bir şeyin yok doktor doğru söylemiş ve reglin filan düzenli mi
Ama bi tekrar baksanız anlayabiliyosanız lym beyaz kan hücresi yüksek olunca sıkıntı ve dediği tıp böyle bişi değil şimdi bende kan değerlerime baksam mutlaka biryerde bir şey vardır kanser değilsin merak etme dedi Ama d vitamini kan hapı ve b 12 yazdı o değerler normal çok az depolarımın dolması lazımmış ama referans dışı değil olanlar sizce sorduğum değerler doktor gülüyo bişiyin yok diye lym beyaz kan hücresi internetten baktım o baya korkuttu
Onlar herkeste eksik olan değerler bu yüzden rahat ol örneğin bende d vitamini ve magnezyum eksik ayrıca reglin düzenli mi
Bayan mısınız bilmiyorum ama şöyle en son 4 Temmuz da oldum bi kaç oldu biteli yazdım kenara not aldım genelde 28 gün çeker günü geçerse ya da günden erkense bardır bişi göğsümde kist var zaten onu 6 ayda bi kontrole gidiyorum ama ne hikmetse lym bi tık brüt 1 yok düşük internetme kanser bilmem ne beyaz kan hücresi lökosit değerler falan diyo doktor bişeyin yok diyo d vitamini ise 1 yıl kullanmam lazım demir b 12 düşük değil referans dışında değil ama biraz depolanabilir diye verdi okadar napıcam ben ya beni korkutan beyaz kan sayımı
Doktor olarak hangi doktora gittin söyler misin
Walla 4 ay önce dahiliye ye gittim genel kan aldılar tahlil aynı şekil beyaz kanım yüksek biraz aşırı değil dediği şey vücudun birşeyle savaşıyor bağışıklık sistemin düşük okadar dedi d vitamini düşük normalde 30-80 olması gerek bende 16 yetersizlik çıkmış sen düşün hesapla işte yeni aldırdım bu sefer de b12 aralığı 187-883 değer 278 ferritin 5-204 arası değer 27 demir serum 50-170 değer 90 yazdığı şey d vitamini 1 yıl kullanılan 6ay sonra tekrar gidicem b 12 ve demir ilacı yazdı düşüklük yokmuş ama depolanması lazım biraz ihtiyaç bar gibi dedi aç karna kahve çok içerim sigarada var ondan mı böyle bilmiyom
Kist için gidiyorum zaten 6 ayda bir kontrole ama bana iyi huylu oldgunu şöyledir korkmana gerek yok dediler siz ne soracaktınız
Kistle alakası yoktur ya ama gittiğimde sorucam genel cerrahiye 1 ay var zaten
Orada mısınız
Buradan da sorabilirsiniz farketmiyor aslında
Her soracağım soru yazılamıyorum siz nasıl isterseniz teşekkür ederim