Çoklu kişilik bozukluğunda karar alma ve kontrol?

Kafamın içinde dönen konuşmalardan hangisi benim fikrim ve ne kadar doğru bazı dönemlerde emin olamıyorum. Bu benim için yeni değil. Hayatımın karışık ve stresli dönemlerinde sürekli yaşadığım bir şey. Geçen gün sevgilimle kavga ettik ve ilk ben saldırmışım. Saldırmışım diyorum çünkü hatırlamıyorum. Öyle bir anım yok yani. Unutma durumu değil öyle bir şey yaşanmadı benim adıma. Ben olayı farklı anlattım o farklı. İşin korkuncu onun hikayesinde benim saldırdığım başlangıç hariç gerisi tamamen aynı ancak kendi anımı düşününce oturmuyor taşlar. Kavga ederken söylememem gereken bir laf ettim ve açık konuşmak gerekirse onu bende söylemedim onu söylerken camın diğer tarafında gibiydim. Daha önce çok şey yaşadım zaten hatırlanmayan anılar olmadığını düşündüğüm ama insanların kanıtlarıyla yaptığımı söylediği şeyler ama ben çok uzun süredir bunu yaşamıyordum. İyiydim. Şimdi birkaç haftadır ne iyi hissediyorum ne de kafam yerinde. Ne yapacağımı bilemiyorum. Tekrar tedavi olmak ilaç içmek istemiyorum. Bu durumu yaşamış veya bilen biri bunu kendi içimde nasıl çözebileceğimi söyleyebilir mi? Hakimiyet bende değilken veya birden değişim olduğunda herkesle konuşmayı kesiyorum ve geçene kadar duruyorum ancak birkaç gündür çok çaresizim ve kontrolsüzüm. Bilen biri ve yardımcı olabilecek biri var mı?

Güncellemeler
11 ay
Daha önce psikiyatri ve psikologdan tedavi aldım ama yarım bıraktım tedaviyi
Çoklu kişilik bozukluğunda karar alma ve kontrol?
Cevapla