Birden fazla sorunum olduğu için diş hekimine gitmeye çekiniyorum, bu düşünceyi nasıl aşabilirim?

Şu sıralar kaplaması düşmüş olan kanal yapılmış dişimde hafif ağrı var. Komşu dişlere de yansıyor. Kaplama 3 senedir yok, düştüğünden beri cesaret edip de hekime gidemedim.

Obez olduğum için özgüvenimi toplayamıyorum. Dişlerimin çoğu sıkıntılı, 8 senedir diş hekimi görmedim.

Bir yandan diş kendi kendine uslanır diye umut ediyorum. Diğer yandan bildiğim ve bilmediğim diğer sorunların halledilmesini istiyorum. İki arada bir derede kaldım
Birden fazla sorunum olduğu için diş hekimine gitmeye çekiniyorum, bu düşünceyi nasıl aşabilirim?
Cevapla