Şu sıralar kaplaması düşmüş olan kanal yapılmış dişimde hafif ağrı var. Komşu dişlere de yansıyor. Kaplama 3 senedir yok, düştüğünden beri cesaret edip de hekime gidemedim.
Obez olduğum için özgüvenimi toplayamıyorum. Dişlerimin çoğu sıkıntılı, 8 senedir diş hekimi görmedim.
Bir yandan diş kendi kendine uslanır diye umut ediyorum. Diğer yandan bildiğim ve bilmediğim diğer sorunların halledilmesini istiyorum. İki arada bir derede kaldım
Obez olduğum için özgüvenimi toplayamıyorum. Dişlerimin çoğu sıkıntılı, 8 senedir diş hekimi görmedim.
Bir yandan diş kendi kendine uslanır diye umut ediyorum. Diğer yandan bildiğim ve bilmediğim diğer sorunların halledilmesini istiyorum. İki arada bir derede kaldım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer