Zaten ilk ameliyatını orada oldu. Ama maalesef ki iyi bişey olmadı. Devlette el cerrahisinin sadece eğitim ve araştırma hastanelerinde olması kötü bir durum. Sadede stajyerlerin deneme tahtası oluyorsun başka bisey değil.
Hayır, şu an çalıştığım hastanenin el cerahları hepsi uzman ameliyatlara bizzat kendim girdim illa özel istiyorsan da özelden tanıdığım doktorda var tavsiye ediyim sana
Eşimin ki Şu an iş kazası olduğu için acil ameliyat sırasına giriyor. Hastanede ameliyata yazdırdık ama güvenemiyorum. O yüzden özel hastanede serçe parmak ucu kırığı ameliyatı fiyat bilgisi almak istiyorum en azından ortalama alsak hastanedeki ameliyat sırasını iptal edicem özelden yazin durumu anlaticam eğer danisirsaniz memnun kalırım
Tamam. 4 haziranda iş kazası gecirdi. Dikiş vesaire atıldı. 18 haziranda kontrolde kırığın iyi olmadığını söylediler. 23 Haziran da ameliyat oldu. Serçe parmağı ucu kırıktı tel taktılar. İki günde bir Pansuman yaptiriyorduk. 2 gün önce hemşire Pansuman yaparken uyarılarimiza rağmen teli çıkardı pansumanla birlikte. Dolayısıyla yeniden ameliyat olacak. Ama 1 ay içinde atılan 3. dikis olduğu için yaranın kötüye gitme ihtimali ve dikiş tutmama ihtimali var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Devlette bedava yapıyorlar
Zaten ilk ameliyatını orada oldu. Ama maalesef ki iyi bişey olmadı.
Devlette el cerrahisinin sadece eğitim ve araştırma hastanelerinde olması kötü bir durum.
Sadede stajyerlerin deneme tahtası oluyorsun başka bisey değil.
Hayır, şu an çalıştığım hastanenin el cerahları hepsi uzman ameliyatlara bizzat kendim girdim illa özel istiyorsan da özelden tanıdığım doktorda var tavsiye ediyim sana
Eşimin ki Şu an iş kazası olduğu için acil ameliyat sırasına giriyor. Hastanede ameliyata yazdırdık ama güvenemiyorum.
O yüzden özel hastanede serçe parmak ucu kırığı ameliyatı fiyat bilgisi almak istiyorum en azından ortalama alsak hastanedeki ameliyat sırasını iptal edicem özelden yazin durumu anlaticam eğer danisirsaniz memnun kalırım
Hangi şehirdesiniz?
Bursa
Yakın o zaman izmirdeyim bende ne kadar süre sıra verdi bu arada
Dilerseniz özelden yazın durumu anlatayım çünkü bu ameliyatla birlikte 1 ay içindd parmağına atılan 3. Dikiş olacak
Burdan yazabilirsin sorun yok benim için
Tamam. 4 haziranda iş kazası gecirdi. Dikiş vesaire atıldı. 18 haziranda kontrolde kırığın iyi olmadığını söylediler. 23 Haziran da ameliyat oldu.
Serçe parmağı ucu kırıktı tel taktılar.
İki günde bir Pansuman yaptiriyorduk. 2 gün önce hemşire Pansuman yaparken uyarılarimiza rağmen teli çıkardı pansumanla birlikte.
Dolayısıyla yeniden ameliyat olacak.
Ama 1 ay içinde atılan 3. dikis olduğu için yaranın kötüye gitme ihtimali ve dikiş tutmama ihtimali var
Hmm anladım size ozeldeki doktorun instasını salıyım bir yazın ordan muhtemelen fiyat soylemez gelip muayene olmanızı ister
Siz ortalama fiyatlarını biliyor musunuz ya da tahmini bi fiyat
Ben işin fiyat kısmını bilmiyorum hemşire olarak çok girdim el cerrahi ameliyatlarına
drmrkoc Instagram hesabı
Tamam teşekkür ederim
Rica ederim yardımcı olabileceğim başka bir durum olursa yazın lütfen
Çok teşekkürler. Dikiş tutmama ihtimali beni çok tedirgin ediyor.
Hemşire sayesinde o kadar uyarı yapmamıza rağmen çekti. Çok üzücü bir durum