Güncellemeler
11 ay
Kan şekerim çok fazla düşüyor ve başım çok dönüyor sürekli yemek yediğim halde soğuk ter atıyorum, gözüm kararıyor ve önümü göremiyorum sallana sallana yürüyorum, çok ilaç kullandım hiç biri ile yaramadı sürekli halsizim. Açken ayağa bile kalkamıyorum ama yokkende pek bi farkı olmuyor.. hamile kalmak istiyorum ama bu şekilde asla kalamicam gibi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hemşireyim şu an ezcanedeyim sorabilirsin bir şekilde herhalde
Güncelleme kısmına yazdım
Kullandığın ilaçlar neler
İlaç kullanmıyorum sadece kan ilacı kullanmıştım bide en son glifor yazmıştı kullanmadım midemden dolayı
Mide koruyucu panocer veya pantactive ile birlikte alsan nasıl oluyor eşdeğer zaten bu ilaçlar. Başka türlü nasıl kan şekerini dengeleyeceksin ki kullanmadan
Mide koruyucu ya ihtiyacım yok ki
Sorabilirsin
İnsülin kullanıyor muydun iğne şeklinde yoksa kendi kendine mi düşüyor
Kullanmıyorum tahlillerde normal çıkıyor
Kan glukozu da mı normal çıkıyor insülin mi normal
İkiside normal çıkıyo
Glifor kullanıyorum yazmışsınız. Diyabet hastası mısınız
Yok doktor yazmıştı ama kullanmadım diyabet hastası değilim gizli şeker var bende. O ilaç biraz ağır olduğu için kullanmadım
Şekerimde yüksek çıkmadığı halde yazmıştı yanş
Glifor kan şekerini düşürmek için. Gizli şeker diyabet tanısı koydurmaz ama kan glukoz düzeyiniz de normal çıkmaz. Böbrek üstü bezleri ve tiroid bezine bakıldı mı?
Bir de kan ilacı kullanıyorum demişsiniz hemoglobin hematokrit istenen düzeylere geldi mi? Demir eksikliği de bayılma, halsizlik, göz kararması yapar.
Bir de tansiyonunuz nasıl? Hiç kardiyoloji kontrolüne gittiniz mi?
Hayır gitmedim, kan ilaçlarım bitti ama hemoglobin ve hematokrite baktırmadım daha, yerine geldiğini sanmıyorum bu kullandığım 6. Kan ilacımdı bitti. En son bir kliniğe gidip 2 kere hem hormon hem kan değerlerine baktırmıştım tiroid ile ilgili bir şey söylenmedi bana tahlillerim duruyor hala
İnsülin 11.58 çıkmıştı
Glukoz 89
TSH 0,875
Demir 25,3
Ferittin 10, 59
B12 423,3
Kolesterol 60-130 değer: 96,3
LDL olanı 96 - normal kolesterol 183
HDL kolesterol 83
Açlık kan şekerimde 85
6. ilaç 6. kutu mu?
Burada benim tahlil üstünden yorum yapmam doğru olmaz ama hematoloji ya da genel dahiliye uzmanı ile tekrar görüşün isterseniz demir eksikliği tedaviniz hakkında.
Ayrıca kan glukoz düzeyi açlıkta mı tokken mi 89
Açken
Kan şekeri açlıkta normal, şeker yükleme testi yapılmadıysa ya da başka bir tanınız yoksa gliforu tekrar danışmanızı öneririm. Bir de dediğim gibi demir tedaviniz nasıl gidiyor takip eden doktora sormalısınız. Gerekirse hematoloji ve endokrin görür sizi
Tamam teşekkür ederim 💖
Rica ederim geçmiş olsun❤
Kontrolleri ihmal etmeyin, tansiyon takibini de yapmaya çalışın.
Regl düzensizliği şişkinlik var mı?
Şişkinlik var bay ama regl düzensiz değil en fazla 2 gün erken ya da 2 gün geç olurum oda yediklerimde ve psikolojimle alakalıdır büyük ihtimalle
Biraz bilgim var
Noldu
Söyle