Hiçbir şey yemicem diyorum her şeyi yiyorum kendimi tutamıyorum obezim yaz da geldi kendimi kapattım kimseyle görüşmek istemiyorum tanıştığım kişilerle de bulusmuyorum kilomu sormayın +100 çünkü tüp mide önerir misiniz
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tüp mide önermekle olmaz genel cerrahiyle görüş o ne derse o uygular
Aynı dert bendede var 😟
Napcaz nasıl kurtulcaz
Bilmiyorum tüp mide ameliyat ı olan lar var ama sonra gene. Kilo alıyorlar. Eger işin gücün yoksa spora yazılmak en mantıklı olan bu çünkü tip mide. Olup 70/80 kilo verip 3 sene sonra geri alanlarda var artı artık eskisi gibi yemekten tad da alamıyorsun ben işi bırakıp spora yazılma düşünüyorum ya
Hep öyle beslenmek zorundayız ben yemek istiyorum nasıl vazgeçcem spor yapasım da yok bi yürüyüş yapıyorum kaç kilosun
160. Olmam gereken 70 diyor ideal ama ben 80/90 kiloya razıyım. Daha önce kilolar verdim ama. Bazı yaşadığım olaylardan saldım spor dışında ikimizede iyi gelmez. Çünkü bende düşündüm ameliyat ama. Riskli artı verip geri alanları da görünce. Spor dışında verileceğini düşünmüyorum ya
İşimiz çok zor seneye zayıflarız inşallah spor diyetle birlikte başlayalım sabah
Benim işim hayatım yüzünden pek spora zamanım yok. Ama sana destek olabilirim bence kiloo verme işi. Önce kafada başlıyor. Kendini buna inandıracak ve azmini koruyacaksın. Ben şu sıralar işi bırakmayı düşünüyorum bu dert yüzünden
Merhaba nasılsın
Merhaba konuştuğumuz gibiyim iyi olmaya çalışıyorum işte sen nasılsın
Seni gördüm daha iyi oldum. Valla ben de. Diş çektirdim o yüzden biraz ağrısızlığından dolayı ekmek tüketmiyorum. Aslında kilo vermek için daha önce yaptığım diyetlerde ekmek ve şekere gazlı içeceği tamamen kestiğim zaman gene kilo veriyordum. Şimdilik hemen hemen 3 4 gündür hiçbir ekmek yemiyorum. Bir gazlı içecek var. onu da azaltırsam bir kilo takibi yapmayı düşünüyorum. sen ne yapıyorsun peki günün nasıl geçiyor
Geçmiş olsun. Tamamen kesince daha çok istemiyor musun? Bırakınca bende öyle oluyor yasaklamadan daha yavaş ama kalıcı çözüm. ama ben hızlı istiyorum orası ayrı gazlı içecek sorunu bende de var şekersizlerinden içelim devam edelim bence haha. Hiç iyi geçmiyor şişmanken günlerim
🥴🥴🤲 vallaha ya hareket edeceğiz ya bunları keseceğiz. Ben gazlı içeceği çok fazla tüketiyorum işte daha öncekilerde dediğim gibi bu şekilde yaparak ayda 6 7 kilo elle verdiğim oluyor. Yani tombik olmanın kötü yanlarını İlhan, ben de çekiyorum. Senin ne zorluklar çektiğini de biliyorumdur, en basiti. mutsuzluk sebebi inşallah iyi oluruz ama ben iyi olmak zorundayım. çünkü artık sıkıldım bu kilo muhabbetinden
Al benden de o kadar sıktı kilo da kilo herkesin ordan vurması.. vercez birlikte bu sefer olcak. Ben şimdi ne hareket etmek ne yediklerimi kısmak istiyorum o durumdayım yaz mevsiminde şişman olmak 2 katı zor zaten
Aynen ya senin imkanın varsa yapabilirsin. Biraz da bu konuda sana destek olacak biri olduğu zaman daha kolay oluyor ama ben işteyim ve oturarak çalışıyorum. İçin ancak boğazımı keserek yapabildiğim bir şey daha önce de yaptım verdim moralim bozuldu canım sıkıldı kilo ver. Kilo ver bilmem ne muhabbetlerine giriyorlar zaten artık insanlarla. bu konuda çok da fazla olduğum için artık insanlarla muhataplığı gezdim zaten ama bu konuda dediğim gibi senin de benim de kendimiz izin vermezse güzel olacak
Versek de dicekler kilolu kalsak da kendimiz için daha rahat yaşayalım diye verelim. İmkan var istek yok içimde hareket etmek istemiyorum her şeye karşı isteğim bitti
Peki bu listeni sende bitiren ne? Ben ağzında? Şimdi sorunum daha önceden çocukluğumdan beri vardı verdim. Hep gönül kırgınlıkları, kalp kırgınlıklarından dolayı saldım. senin bu isteğini yok eden ne yani istediğin zaman yapılıyor s bunu sen de biliyorsundur
seninde mi biriler? kalbini kırdı da artık bir şey istemiyorum diyorsun
Evet aynılarını yaşadım yoksa daha önce ben de verdim. Hep laf kırılma hep bununla uğraştım
Anladım yoksa insan dediğim gibi kolay kolay kendini sarmıyoruz. Yani hepimizin bu hayatta yenildiği bir şeyler oluyor. Ben artık vazgeçtim sevgi konusunda artık yaş ilerliyor. Kilo sağlık sorunlarını kendimiz için gelmeliyiz. Yani ekmek, şeker, tuz gibi. Şeyleri azaltarak su tüketimini arttırarak bile kilo veriliyor. Ben daha önceden verdim. Bu şekilde sana da tavsiye ederim. Beraber bakalım bu şekilde yapalım. yazın kilo vermek daha kolay olur senin de dediğin gibi
Aynen artık görünüşten çok sağlık sorunu bizim için. Yürürken nefes alırken bile zorluyor. Bol su içeriz başta zorlamadan yaparız
şu an ikimizin de tek artısı biri istese de bizi kaçıramazlar🥴😁😁
Naber
Hayırlı geceler iyiyim sen nasılsın
İyiyim teşekkürler sorayım dedim nasıl oldun naptın
İyi olmana sevindim. Vallahi bende yola çıktım iş için Ankara 'ya gidiyorum canım bayağı. Hazır hocam sadece diyet konusunda işte ekmeksiz olarak yemek yemeye devam ediyorum. eminim bir tane ağrı kesici işte canım sıkkınıyla gülüyorum ismini seni sormadım. sen ne yaptın
https://youtu.be/i9XdcDPqWIA?si=gir7o0hkJEtGajhY
bunu benim için dinler misin
İyi geceler iyi uykular dilerim
İyi yolculuklar nerde yaşıyosun normalde
Ben spora başlıcam her gün yeni bir şeyler hahah
Ben mersinliyim. Mesleğim şoförlük bu yüzden Ankara'ya geldim teşekkür ederim
İmkanın varsa spor en iyisi zaten ama ne yaparsan yap ekmek işini yok et derim
Spor olarak ne yapacaksın peki tatlım sen 🫡
Demiştin zaten meslekten dolayı oturma işini. Spor yapcam da zorla çünkü yapasım yok bugün yine kötü geçti zaten çok yedim yarın başlarım karışık bir şeyler. Hava çok sıcak yolculuk nasıldı
YOLCULUĞUM uzun ya bende mola verdim yatıyorum tuzgölünün orada.. sen nerelisin peki
Tup mide sikinti. Spor ve diyetle iradeli ol coz
İradem yok
Deme boyle.. yaparsin aslansin pasasin hadi kocum yuru be de..
Yarın diyetteyim gaz verdin
Yapicaksin. Inanirsna yaparsin. Bunu kendin icin yapicakisn. Her hafta bize yaz buradan
olmuyorsa zorlamamak lazim sal gitsin
Şişman mı kaliyim
olmuyorsa zorlama iste bu sekilde hayattan keyif almaya calis bence 170-180 lerde olup hayatini zorlamiyorsa salla gitsin
Hiç mutlu değilim ya hayatı yaşayamıyorum böyleyken
baglanti kuramadim demesem
Ne anlamadım
boyleyken hayati yasayamiyorum dedin ya hayati yasamakla kilonun bir alakasi oldugunu disunmuyorum eski sevgilim cok ama ciddi anlamda cok kiloluydu ve gayet te guzel yasiyordu
Herkese etkisi farklı kimisi takmaz kimisi ben gibi her şeyi zayıflayınca yapcam der durur
beden olumlamalara bakabilirsin kendini her halin ile sevmeyi deneyebilirsin hatta kilolu olmaktan mutlu bile olabilirsin bazen farkli olmakta kendini iyi hissettirebilir ama bir hayatin var kendine eziyet etme
Denicem ileriye taşımak için yeni yollara bakcam
en guzeli 👍
Oruç tut
Tutamıyorum ya
Kendini kandırma
Tuta bilirsin
Kaç gün tutsam zayıflarım su içerek
Bazı kişilere su bile yarıyor
Haftada üç gün oruç tut her zaman
Bir kaç ay sonra farkı göreceksin
Yarın tutcam su içerim ilk gün
Olur
Asla olmamalısın
Spor yapıyor musun
Hayır çok kiloluyum sadece yürüyüş yapıyorum
Bol bol terle ve bir hastalığın falan var mı
Var
Geçmiş olsun neyin var
Teşekkürler haşimato var
Öneririm