İç hemoroid olup iyileşen var mı arkadaşlar dışark öıkıyor bazen çok rahatsız oluyorum?

? 2-3 tane çıkıyo sanki
İç hemoroid olup iyileşen var mı arkadaşlar dışark öıkıyor bazen çok rahatsız oluyorum?
Cevapla