babamı sürekli hastaneye götürürüm. fakat saçma sapan bir durum var o da şu. doktorların büyük bir kısmı genç kız. ben söylediğim şeyleri kulak arkası yapıp bazıları ise üstünden salıyor beni. ama babam istediği zaman yok diyemiyorlar. hepsi aynı değil. ben de şöyle bir çözüm buldum. eğer böyle sıkıntı oluyor o zaman babamı ön plana koydum. bu sefer de şöyle sıkıntı oldu. babam etrafta akraba da kendini met etmek için bu durumu farklı anlatıyor. doktorlarla iletişimi kendisi kuruyor ben kurmuyor muşum. bu sefer bunu duyanlar yanlış anlıyor. ama bazı kız doktorlar görüşmeyi benimle yapmayı tercih ediyor. çözüm bulmam gerek
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tavır çok önemli seni ciddiye almıyorlar özgüvensiz ve pısırık duruyor olabilirsin sözün geçmiyor her yerde böyle net bir duruş sergileyen gerekiyor o zaman bütün kapılar açılır
abazan olarak görüldüğümü düşünüyorum
O zaman tarzını değiştir bön bön bakıyor da olabilirsin mütavazi davran insanları çok süzme
belki bakıyorumdur çok. bu huyum vardır. ama kız olduğu için değil. herkesi gözlemlemeyi severim. alışkanlık
Değiştir bu alışkanlığı bence çok itici duruyor ve rahatsız edici birinin birini süzmesi tacizdir ve rahatsız hissettirir her halükarda bizim de hayvanlar gibi duyu ve sezgilerimiz var yani baktığını hissedebiliriz ve bu bizi uzaklaştırır
hiç mi bakmayayım ben genelde yüzüne bakarım başka taraflara değil. bunun sebebi de bazı sıkıntılar yaşıyorum ya yüzüne bakıp ne düşündüğünü ne hissettiğini anlamaya çalışıyorum. budur sebebi aslında. o da kafaya taktığımdandır. eğer umursamamayı becerebilsem yüz yüzüne bile bakmam yani
Şöyle biriyle diyaloğa girmediğin sürece süzme onu veya tanımıyorsan konuşmuşluğun yoksa bu seni daha da çekici yapar doğrusu sadece diyaloğa girdiğinde gözlerine bakarak konuşursan özgüvenli gözükürsün insanların başka taraflarını süzerisen sapık bir avel gibi bakarlar knk
Yani dimdik bakma kafanı çevirir şekilde bi defa bak ve hiç görmemiş gibi de davranabilirsin
Ya da hiç bakma bu oldukça cekici
Ama birinin yüzüne dahi bakarak duygularını süzersen bu kontrolcü tavrın muhtemelen insanları senden uzak tutucaktır insanlar rahat insanların yanında rahat olur
çok karışık işler var. koridorda rastlarım çok. yüzüme bakmazlar. ama babamla olursam koridorda o zaman babama selam verirler. sence bunda var mı kötü bir şey
Seni görsem belki analiz yapabilirim ilmi sima na da bakabiliriz acaba neden insanlar sana soğuk yapıo die
umarım dediklerini yapabilirim
Yani herşeyi kişisel algılamana da gerek yok belki de o insanların günlük hayattaki monotonluktan herkese aynı tavırı takınıyor da olabilirler
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana kankaa
valla bilemem. hatta onların bazen gözleri kısıp bana baktıklarını görmüştüm. çok kez oldu bu. baktım karşıdan geliyor kız sırtımı dönüyorum. biraz zaman geçti. geçip gitmiştir diye düşündüm tekrar döndüm baktım ki gözleri kısmış bana bakıyor
Çok şüpheli hareketler de bulunuyorsun ondan olabilir
güvenmiyorlar ve şüpheleniyorlar onu dedin galiba
Evet
peki nasıl toparlayabilirim bu algıyı. en sonda koridorda biriyle konuşurken kız önümden geçti. kısa bir süre başımı kaldırıp ona baktım. çok kıza. içeri girereken kapıyı çok sert vurdu. demekki yanlış anlamış.
Rahatsız olmuş demeki gözünü ayırmadan çok bakıyor olabilirsin bu da rahatsız edici yani bu söylediklerini şuana kadar hiç yaşamadım insallah da yaşamam çünkü ne desem yarın başıma geliyor şu şekilde bence senin tarzın ile ilgili de bir sorun olabilir yakışıklı olmaya çalış ve güzel elbiseler giy çekici davran kendine güven ve her olayı da böyle kişisel algılama her şey senin ile ilgili değil bu hatayı bende yapardım eskiden
tamam öyle yapacağım son sorum. yanlış anlamış kız işte. bunu nasıl çözerim. illaki tekrar oraya işim düşecektir. o kızla bir keresinde gene koridorda karşılaştım. bakmadım hiç. o da bir tepki vermedi. arkadaşları ile konuşuyoırlar bu durumları. arkadaşlarına da denk geldim. meslektaşları bunlar aynı poliklinikte. onları da hiç görmemiş gibi yaptım. bir tanesi duvara yakın benden uzaktan yürüdü. diğeri ise "senle bir sorunum yok" der gibi etrafımda yakınımdan yürüyor. bazen bana baktığını da görüyorum
Ya senin bu kişilere karşı duyguların olduğunu sanıyorlar çünkü bakışların da ilgi var senin sorunun bu o kızlarda bunu fark edip rahatsız olmuşlar olay bu onlarla ilgili böyle düşüncelere girme ve sanki sen onlardan rahatsız oluyormuş gibi de davranabilirsin bu ters bir etki yaratır yani sen onlardan olabildiğince kaç aynı tutumu sergile ayna görevi gör sana nasıl davranıyorlarsa öyle davran görmezden geliyorsa görmezden gel sert konuşuyorsa sert konuş yani çokta takılıcak olaylar değil senin kaygı sorunun var sanırım
evet. haklısın. duvara yakın benden uzak yürüdü. onunla da önceden sorun yaşamıştım. tepki koydum. bir zamanlar benden korkuyordu kız. şimdikini çözemedim. benden çekindiği için de benden uzak duvar dibinden yürümüş olabilir mi. çünkü arkadaşı bir keresinde benden korktuğu için beni görünce duraksıyor benden uzak duruyordu. sonradan öğrendim ki benden tırsmış.
Görmezden gel sen o hastaneye baban için gidiyorsun flörtleşmek için değil veya o kişilerle bir bağlantıda olmak zorunda değilsin iletişimi kısıtlı tut
ok. bu sorunları yaşadım ya gene de gitmekte özgürüm demi. yani onların polikliniğine. geri durmak zorunda değilim. bana bir şey diyemezler. giderim babamın durumuna bakarım. onların işi bu bakmak zorundalar. babamın durumunu konuşur gelirim sadece o kadar. bundan sonra da neresi olursa olsun o odada ne konuştuysam babamla ilgili sadece o. dışarıda hiç göremyeyim duymayayım. doğru mu bana böyle davrandılar diye kendimi geri tutmayayım demi. ama keşke böyle olmasa. söyleseler de konuşsak da bilsem. neyse seviyeli ve saygılı olsalar
Evet seni geri çekemez kimseyi taciz etmedin sonuç olarak rahatına oluyorlarsa senden bu onların sorunu ayrıca sana karşı davranış ve tutumları saygısızcaysa hastane yönetimine şikayet et
Ne yapacak ki hastane yönetimi hiçbir şey. Haklı çıkmak biraz zor oluyor.
Allah Allah abazan mı duruyorsun acaba ya da doktorlar çok egoist
bir çoğu mu kral. işte bende onun peşindeyim. hatta abazan olarak gördüklerini düşündüm ekstra dikkat etrmeye çalıştım. bir keresinde koridorda beklerken baktım karşıdan bir kadın geliyor. göğüs dekoltesi var. ve göüğsleri büyük sallaya sallaya geliyor: o dikkat etmemiş ben dikkat edeyim. onu görünce hemen diğer tarafa döndüm ki kimse ona baktığımı düşünmesin istedim. tam sırtımı döndüm ki tesadüfen aasistan kız diğer odadan çıktı. sandı ki o kıza bakıyordum yakalanınca sırtımı döndüm hemen
La bunlara zaten sövecem bir gün tamam Allah razı olsun hastalığımızla ilgileniyorlarsa hep bi afra tafra belki de ikinci ihtimaldir
ikinci ihtimal dediğn nedir
Doktorlar egoistlik yapıyor o zaman biz sanki hiç karı kız görmüyoruz ya
artık karı kız görmüyoruz mu sanıyorlar bilmem ama çok defa karşılaştığım bir durum şudur ki yanlış yapsalar da üstünü kapatmayı iyi biliyorlar. gerekirse beni de suçluyorlar. bir keresinde kadın babamın tahliline bakmadan kemoterapi ilacını verdi. normalde kanına bakması gerekiyordu. yarın bir gün bu ortaya çıktı. beni suçladı ve babama "sana tahlil yaptırmışmıydık" dedi. suçu bana attı. sanki ona yanlış yaptık da o yüzden böyle yapmış göya
Ondan sonra doktorlar hakarete uğruyor tamam ben de tasnif etmiyorum ama çok zorluyorlar yine diyorum yardımcı olandan Allah razı olsun
ya bu insanlar yardımcı da oluyorlar ama arada beni kaynatıyorlar. gören biri olsa rezil olurum.
Neyi gören
yaşadığım sorunları gören yanlış anlar
AmaAn sihtiret sağı solu sen kendini bak
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!