Gözle ilgili şikayetim var sormak istiyorum sizlere vaktiniz varsa bakar mısınız?

1. 5 ay once gozlerımde sulanma yanma batma gıbı sıkayetler vardı kırpık iltihabı alerji ve iltihap dedı doktor 3 tane damla vermıstı kullandım bıraz gecmıstı 1 hafta ara gectı yıne sıkayetler devam etti Baska hastaneye gıttım para verip bu sadece alerji dedı orasıda damla verdi 2 tane 2 hafta rahattım sımdı son 2 haftadır yıne aynı sıkayetler sımdı gözlerim sulandı kızarıklık var içinde taş girmiş gibi his var yanıyor neden olabılır nıye gecmıyor bu 3. Hastane olacak yoruldum ya gözlerim cok yanıyor ve agrıyor sulanmış şekilde

Gözle ilgili şikayetim var sormak istiyorum sizlere vaktiniz varsa bakar mısınız?
Cevapla