Hastalıklardan anlayan varsa acil bakabilir mi çok kötüyüm?

1 haftayı geçkin ishalim, bugün ishalimde (midesi bulananlar okumasın) kan vardı. Tuvaletimi yaparken çok zorlandım ağrıdı sıktım kendimi baya. Yorgunluk hâli de mevcut. Üstüne çok üşüyorum 2 gündür. Bugün hava 22 derece olmasına rağmen üşüdüm. Şimdi de titriyorum zangır zangır bildiğiniz. Isınmak için yatağa girdim yataktan çıktığım an iyice titremeye başlıyorum. Aileme dedim onlar geçer 1 kereden bir şey olmaz abur cubur çok yiyorsun ondan dediler. Ne yapmalıyım? Ağrı kesici içtim sadece.

Hastalıklardan anlayan varsa acil bakabilir mi çok kötüyüm?
Cevapla