Beyin tümörü kötü huylu olursa ameliyat olmak gerekmiyor mu tanıdığınız eğer ameliyat olduysa bu süreci bana anlatabilirmisiniz?

Doktora çok soru sordum ameliyatdan sonra tedavi olcan dedi bugünde gittim bir sürü test verdim patoloji sonucu ne zaman çıkacak bilgilendireceklermiş kötü huylu çıkarsa kemoterapi olacağım galiba anlamadım gitti doktorda benimle adam akıllı konuşmadı acaba arasammı ne yapsam

Beyin tümörü kötü huylu olursa ameliyat olmak gerekmiyor mu tanıdığınız eğer ameliyat olduysa bu süreci bana anlatabilirmisiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Eğer boş boş yorum yapacaksanız hiç yazmayın gerçekten istemiyorum ben diyorum ki eğer biliyorsanız bu süreci yorumlara ya da bana dm’den yazın lütfen.
Beyin tümörü kötü huylu olursa ameliyat olmak gerekmiyor mu tanıdığınız eğer ameliyat olduysa bu süreci bana anlatabilirmisiniz?
Cevapla