Arkadaşlarım merhabalar ben gece yatınca, ve eğilince vs kulaklarım uğulduyor. bugun kbb gıttım kulakta sorun yok dedi?

nörolojıye yönlendirdı bırazcık korkuyorum :-( sinüzitşmde var mı abtıbıyotk verdı antibiyotiğim adı klamoks bıd bın mg verdı bu ilaç ıyı mıdır. gerçekten çok korktum böyle bişey yaşayan var mı. çok stres oldum? Kulaklarım neden uğulduyor. başımı eğince ve boynumu çevirince? anlayan varsa bilgilendirse çok sevınırım yorumlarınızı beklerım. ?

Arkadaşlarım merhabalar ben gece yatınca, ve eğilince vs kulaklarım uğulduyor. bugun kbb gıttım kulakta sorun yok dedi?
Cevapla