Tüy dökücü krem kullandiktan sonra bıyık bölgemde kizariklik kaldi neden?

Ilk defa tüy dökücü krem kullandim ve ilk defa biyiklarimi almaya kalktım sarı sarı tüy halinde biyiklarim hiç görünmüyor bile denemek amacli kullaniyim dedim sesu'nun tüy dökücüsü 3 dakika beklenmesi gerektiği yazıyor ama surer surmez bir yanma oldu 3 dakika bile beklemeden yikadim 1 2 saat oldu yikiyali hala yanma ve kızarıklık var geçer mi? İz kalır mı?
Tüy dökücü krem kullandiktan sonra bıyık bölgemde kizariklik kaldi neden?
Cevapla