Tel tedavisinden sonra alt kesici dişlerim biraz sola kaydı bu normal mi?

Üst kesici dişlerime simetrik değiller. Doktora söyledim alışırsın diyor ama ben hiç alışamadım. Böyle olan var mı? Çene dişlerini oynatıp geri alamaz mıydı?

Tel tedavisinden sonra alt kesici dişlerim biraz sola kaydı bu normal mi?
Cevapla