insanlari bunun saglikli olduguna inandiran medya propagandasina saygi duyuyorum. dunyadaki her hayvan dogustan neyi yiyecegini biliyor. insanlar da biliyor bebekken ama sonra ikna etmeyi basarmislar. gerci kolay da olmuyor. cocuklar brokoli yemiycem diye agliyorlar. Allah cocugun fitratina vermis brokoli nefretini ama zorla yedire yedire en sonunda boyle salata malata yiyen tiplere donusuyorlar. cok ilginc.
Tabiki benzemiyor ama selüloz var sebzede bağışıklık için önemli evet sindirmiyoruz zaten olay sindirmek değil bağışıklık için kullanılması. Bu bağışıklığı et vs sağlamıyor sadece içinde selüloz olan sebzeler sağlıyor bunu
Ben senin yerine mangala yarım kilo daha et atayım bari sen diyete devam et... 5 kilo için insan kendine bunu yapmaz yaa fotoğraf sana aitse kolun ince kilolu değilsin derdin ne...
Araştırdım evet bu kusma işi iyi değil ama hadi hızlıca ve çok yemeyi anlatımda metabolizmanı kusmaya alıştırdıysan diyette yediğin hafif şeyleride kusacaksın o zaman
Hımm kusmanı yönetebilirsan iyi çünkü ünlülerden yiyip kusma alışkanlığı edinenler arasında ciddi sorunlar yaşayanlar olmuştu.. ama 4 yıldır vücuduna ciddi eziyet etmişsin
Olsun daha 20 yaşındasın yani bu sendromdan kurtulmak için çok ama çok erken o yüzden şanslısın ve çokta kararlı görünüyorsun başarılı olacağına eminim
Yenersin aklı başında bilinçli birine benziyorsun. Geçmişte o gün sana doğru gelen şeyi yanlışta olsa kararlılıkla yapmışsın şimdi hatandan dönmüşsün ve gene bir doğruyu kararlılıkla yapıp yenebilirsin bu vibe ı aldım
mideye çok yklenirsen mide açlığa alışmaz o yüzden az az ye diyorum mide alışssın ona :) dengesiz oluyo sbah yiyosun akşama kadar yemiyosun garibim mide napsın :)