AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
357Cevap
Ama birkaç örnekte olsa sevdiklerini söylemelisin ki bir şeyler türetilebilsin. Kahvaltı yapmayarak güne de kahve ile başlıyorsan hoş geldin erken yaşlılık büyük sıkıntı.
Kavalti sevemenin bir çok yolu vardır 1sabah kalkar kalkama dus al ya da yüzünü yıka
2 kavalti yaptığında tek olma
3 kahvaltında mutlaka süt yumurta bulunsun
4 kahvaltı yaptım diyip iki lokma birşeyle sofradan kalkma mutlaka yenmesen de sofarda dıger dıger insalr kalkmadan kalkma
5 başlarken mutlaka besmele çek bu iyi olur hem islami bakımdan hem de sen inan bitiysen o sana sağlıklı ol diye verir
Bir sağlıkçı olarak şunu söyleyebilirim. Hayatınızın zor dönemlerini atlatıyor olabilirsiniz ki psikolojinin en etki ettiği öğün kahvaltıdır kime sorarsanız sorun.
bu tarz durumlarda ağır olmayan şeyleri sık sık ve azar azar olacak şekilde tüketmek iyi bir başlangıç yolu olacaktır. Yağlı, acılı, ekşili, turşulu şeylerden kaçının. Kahvaltı günün ilk öğünüdür ve inanın insan vücudu için olmazsa olmazdır.
Sucuğunu benim gibi kendin yapacaksın peki yumurta sucuklu gerçek Karlı da tereyağı gene oradan beyaz peynir bal kaymak Tabii ki zeytin zeytin yumurta ile beraber atıştıracaksın daha sonra peynir tereyağı ve Kaymak var Afiyet olsun gel ben sana hazırlarım beleş
akşam yemeğini çok ağır yapma ve uyumadan hemen önce yemek yeme, biraz vakit geçsin. sabah daha rahat bir mideyle uyanırsan daha güzel yaparsın. ilk başlarda zorlanırsan da ekmek tüketme.
Sabah kahvaltısı için klasik şeyleri sevmiyorsan canın ne çekiyorsa onu dene, ister meyveyle ister tostla başla, kendine göre hafif seçenekler bulabilirsin.
Alışmak çok zor gerçekten yıllarca sabah kahvaltısı yapmadan işe gitmiştim
Daha sonra küçük atıştırmalıklarla yavaş yavaş başladım her ay atıştırmalıklarımı büyüterek menüyü kahvaltı yapmaya başladım
Başlarda yediğini kusma hissi oluyordu kendimi zorladım baya artık kahvaltı yapmadan evden çıkmıyorum
Bir şeyler hazırlan gerekiyor kuru kuru peynir zeytin yemeyeveksin o zaman. Mesela patetes böreği, karisik kızartma, yumurta salatası gibi şeyler ekleyeceksin
Kahvaltıyı az yapıcan çok yapınca bütün günün kötü geçiyo resmen enerjin düşüyor o yüzden küçük sandviçler yapabilirsin içine kahvaltılık malzemeler koyup.. ben çakma subway sandviçi yaparım kendime çok güzel ve doyurucu olur sende o tarz birşeyler deneyebilirsin
Tam bir kahvaltı yerine ceviz–badem avucu, küçük bir meyve, yarım dilim peynirli simit gibi lokmalıklar dene. Mide “çalışmaya” alışınca saatler içinde acıkma penceresi genişler.
Granola, yulaf ya da chia tohumu içerikli beslenebilirsin. Hem lezzetli, hem doyurucu, hem de sağlıklı oluyor. Ya da güne sağlıklı bir smothie ile başlayabilirsin.
bende de aynı sorun vardı demek ki sen kendi hazırlayağın kahvaltıyı seviyorsun öyle şeylere sevebilirsin, bir atıştırmalık bile dinç tutar seni
Kahvaltıyı bende pek sevmiyorum. Tek yaşasam kahvaltı yapmam. Sandviç ve vay yeterli gerek yok o kadar çeşide bence. Sağlıklı öğünler hazırlayabilirsin yulaf gibi
Kahvaltıyı sevmek zorunda değilsin ya ben de öğlene doğru yerim yıllardır acikmadigim halde neden sabahın köründe sırf yemek için yemek yiyeyim...
bende uzun süre kahvaltı yapmadan yaşadım, sadece beyaz leblebi ile. yalnız başımayken hala kahvaltı yapmıyorum. kalabalık olduğunda güzel oluyor
Yani moralsiz olduğum zamanlarda genelde böyle bir durum yaşıyordum ama akşam uykunu güzel aldıysan sofranda güzelse özellikle sucuklu yumurta bal kaymak nutalla süzme peynir vs :D beni benden alır pozitif yaşamaya çalış inan iştaha da etki ediyor.
Valla aynı şekilde ben de öyleyim yaa çocukluğumdan beri sabahları iştahım kapalıdır ve hiç bişey yemek istemem sebebini de hiç bilmiyorum tamamiyle canım çekmiyor diyim yani böyle aradan 3 saat gibi bişey geçmesi gerekiyo artık midemin kazınması için, hayır gece yemek de yemem asla sabah tok olayım ama bilmiyorum canım hiçbişey çekmiyo
Enerjik uyanmıyor olabilir misin?
Sevdiğin müzik aç, filim aç onu dinlerken, izlerken yap,
Küçük, sevdiğin birkaç şeyle başla: mesela biraz peynir, birkaç dilim salatalık, bir parça ekmek,
Sürekli miden bulanıyor ise ne yesen fayda etmez birazda hayattan zevk almanla alakalı hayattan bıkkın olanlar kahvaltı yapmaz istemez ben öyleyim en azından ama şu an iyiyim
Hamur kızartması 😋 Fırına git hamur sor.. Ekmek hamuru.. Satılıyordur çoğu yerde bence.. Ondan sonra onları kızart... Hamuru al. İşte böl avuç içi kadar falan. Kızart..
Banada sadece kahvaltı olsun yeter yaaaa seviyorum kahvaltı ve çay yanı atıştırmalıkları bende yemek sevmiyorum fazla arada bir canım istiyor bazı yemekleri onun dışında kahvaltı candır
yani sevdiğin ve sağlıklı olan şeyleri yiyebilirsin ilk etapta.. sonra normal kahvaltılıklara geçmeye başlarsın
kahvaltı günün en önemli öğünüdür lafı bir yalan. hatırlamıyorum şu an fakat bir kahvaltılık ürün satan amerikalı markanın yalanıydı daha fazla satmak için. yani öyle bir şey yok içini rahat tut. canın istemiyorsa yeme.
Sunumu güzelleştir
Tabak düzeni, renkli meyveler, şık bir bardak bile beynini “bunu yemek istiyorum” diye kandırabilir.
Ben de pek sevmiyorum yapman gerekmiyor günün en önemli öğünü falan değil gün içinde gerekli bütün her şeyi alıyorsan tamamdır
Kahvaltı bizim ulkemizde cok abartiliyor sağlıklı yaşayan gelişmiş bir çok ülkede de sabah kahvaltisi diye bir şey yok.
Her gün değil ama iki ya da üç güne bir yapmakla başla. Akşam yemeklerini erken yemeye başla.
Kahvaltıyı tuzlu besinlerle yapmak seni açabilir güne hazırlar, ilk lokmalarda zeytin mesela, kahvaltı sonrası bir filtre kahve ise enerji verir zinde hissettirir, böylece kahvaltıya sempati duyabilirsin
Knk mide almıyor be
@yalnız74 o zaman uyandığında bol su iç saat 10 gibi acıkırsın, geç bir kahvaltı canın çekebilir
Dimii Öyle Yapıyorum Çoğunlukla 🙏🏻😇
Kahvaltı nasıl sevilmez, günün en sevdiğim öğünü, saatlerce kahvaltı sofrasında kalabilirim 🦋☕️
Alışman zor olur ama sürekli olarak yersen alışabilirsin
Kahvaltı en önemli öğündür yemen gerekiyor neden yapmıyorsun?
Bizde fırsat bulamadığımız için sabah kahvaltısı yapamıyoruz :D
En önemli öğündür kahvaltı. Bundan sonra kahvaltını yap lütfen. Sağlık açısından da önemli. 🙏🌸
Uyandığın gibi değilde yarım saat 45 dk sonra sevdiğin şeyleri sabah kahvaltında yersen zamanla alışkanlık edinirisin.
internette kahvaltılık tarifleri araştır. mutlaka canının çektiği, sana hitap eden bi yemek bulursun
uyandığın gibi bir iki dakika ayaklarını yere koyacak şekilde otur bir bardak su iç ama yanında bulunsun. içtikten sonra kahvaltı yaparsın
gunun en önemlı yemegı kahvaltı deggıl kahvaltı yapmamanda sorun yok aynı durum bende de var uyanınca ancak 5 6 saat sonra yemek yıyebılıyorum normal
Çok faydalı gıdaların olduğu zengin bir içerikle başlangıç yapabilirsin. Kahvaltı önemli bir öğün. Sağlıklı günler.
Bende hiç sevmem açıkcası gereksiz bulurum ama çalışan biriysen pohaça tarzı gibi sağlıksız şeyler yerine çorba içebilirsin güzel gidiyor. En önemli ögün değil artık hatta 16 saat aralıklı oruç Öneriliyor geçti o günler
kahvaltısız duramıyorum. özellikle çeşit olacak. bana göre kahvaltı protein deposu olmalı enerji vermeli
“Yemek, yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı.” – Cemal Süreya...
Yaparak tabiki yoksa nasil sevebilirsin bir de güzel bir gecenin sabahında karşında o guzel hatun varsa değme keyfine
Yiyemiyorsan zorlama bence. Kahvaltı sanılanın aksine çok da önemli değil. Hatta ne zaman düzenli kahvaltı yapsam kilo alıyorum.
Farklı tarifler dene sırf sağlıklı yiyeceğiz diye insanlar hiçbir şeyin içine tuz biber yağ falan koymuyorlar öyle bir şeyler koymazsan tadı olmaz
Bende hiç sevmem annemin zoruyla yiyorum jdkdkd sana tavsiyem kahvaltı çeşitlerini dene ve en sevdiğini ye sabah
@sesizlerinsesi İşte her zamanda istediğin şeyler bulunmazki
Zorunda değil, keyifli olduğunu düşün “Besleniyorum” değil, “Kendime tatlı bir an veriyorum” diye yaklaş.
Kahvaltı günün en güzel öğünü bence gün icinde aciktiginda abur cubura yönelmek yerine kahvaltı tarzi yapılıp bie alışkanlık kazanilabilir
Ben kahvaltıda sevdiğim ürünleri kullanarak sevdim hatta daha doğrusu hamilelikte sevdim o dönem iştahım açılmıştı kahvaltıya bakış açım değişmişti
Normal bence bende sevmem birşeyi sevip yiyiceksin diye bir şey yok yani
Bende yapmıyorum ama bir kase yoğurt yiyorum
Her sabah ile giderken kahvaltı yapmadan çıkıyorum kahvaltıyla pek aram yok
Bu ben 😄
Ayni dert bendede var, kahve iciyorum uyanir uyanmaz omu kesiyor biöemedim ama bi sevemedim bence insanin icinden gelicek bisey yerken yoksa zor 😄
Bende yapamıyorum migdem kalkıyor su bile içemiyorum
Kahvaltj günün en önemsiz oyunudur. Yapilmamasi daha iyi. Sevmiyor isen hiç sevmeye ugrasma
Herkesin beslenmesi kendine özel. Herkes kahvaltı yapmak zorunda değil.
Valla ben 11 yaşımdan beri yapmıyorum bir sıkıntı yok
En temizi muz bebelak bisküvisi süt karıştır ye darlamaz mideyi
Kahvaltı günün en önemli ogunu olması tamamen uydurma birsey
Sabah zaten kahvaltı yapılmaz olması gerekeni yapıyorsun
Poğaça borek ye daha guzel gider ben oyle yapıyorum