Kolesterol seviyem 208 çıktı. Üst sınır 200. Henüz 28 yaşındayım. Bu normal mi?

Bu arada sadece 53 kiloyum. Bir süre sağlıksız beslendim ve sporu bıraktım. Şimdi tekrar başladım. Ama kolesterolümün (LDL/ kötü kolesterol) bu kadar yüksek olması normal mi?

Kolesterol seviyem 208 çıktı. Üst sınır 200. Henüz 28 yaşındayım. Bu normal mi?
Cevapla