Bir haftadır antibiyotik kullanıyorum böbrek ağrım geçmiyor neden?

Benim böbreğimde gerçekten hareket edince bile oluşan çok kötü bir ağrı vardı ben bel fıtığı falan sandım öyle söyliyim. Ağrım iki gün sonra hafifledi ve ben acile gittim serum cart curt bir şeyler yapıldı idrar yolu enfeksiyonu dendi ama idrarımı yapabiliyorum hiçbir sorun yok

Antibiyotik kullanıyorum adı cipro

şimdi de mesela böbreğimin, kalçamın olduğu yerlerde ağrı var ve gitmiyor ağrı

Bir haftadır antibiyotik kullanıyorum böbrek ağrım geçmiyor neden?
Cevapla