Antibiyotik ve ağrı kesicilerden bozulmuş olan bağırsak florası nasıl düzelir?

Ameliyat oldum ve uzun süren tedavi sonrası, antibiyotik ve ağrı kesicilerden bağırsak floram bozuldu. Elimden geldiğince kefir yoğurt turşu tüketiyorum, probiyotik kapsül alıyorum (enterogermina, probest vs.) ama halâ düzelmedi. Rahatsız edecek derecede şişkinlik oluyor, kabızlık var. Candida diyeti de yaptım düzelmedi. Sizce nasıl düzelir? Aynı şeyi yaşayan var mı?

Antibiyotik ve ağrı kesicilerden bozulmuş olan bağırsak florası nasıl düzelir?
Cevapla