Güncellemeler
1 yıl
@Barış_LonelyForever ve sorumu beğenenler🙏🏻
Tüm arkadaşlara geçmiş olsun 💐
https://youtu.be/r7l6vUBgFqs?si=kIo1mdeknVzIHkVf
Tüm arkadaşlara geçmiş olsun 💐
https://youtu.be/r7l6vUBgFqs?si=kIo1mdeknVzIHkVf

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Geçtiğimiz ay. Kan tahlili verdim.
2 ay önce kan almak için 💉🩸
3 ay önce burun ameliyat için kan testi istemişlerdi
Askere teslim olduğum gün iğne yapmışlardı. 2018 Temmuz sonu 😂
Vay arkadaş 😄✌🏻
Yanlış yanlış. Dişçiye gitmiştim 😂 orada girdi 😂 Aralık ayı sonuna doğru 😂
Türkiye'de vücuduma hiçbir şey sokturasım gelmiyor deney faresi yapıyorlar insanı Kuzu kuzu ölümü beklemek daha mantıklı geliyor
3 hafta önce boynum tutulmuştu. Yampiri yengeç gibi yürüyordum dönüyordum. Acile gidip bi kas gevşetici iğne yapmak zorunda kalmıştım
En son aylar önce şiddetli bir ağrım için ağrı kesici iğne vurunmuştum..
iki ay olmuştur da damar yolu da iğne sayılmaz plastik neticede 😅
Geçen haftalarda serum ve kan değerlerini ölçmek adına..
Kan değerlerime baktırmak için dahiliyeye gitmiştim
Koluma iki kere damar yolu açıldı 3 gün önce
kanal tedavi için ağzımın içine iğne yapılmıştı en son. Dehşetül vahşett
Geçtiğimiz hafta kan örneği verdim iş yerinde sağlikçilara o zaman
enfeksiyon kaptım iyileşmek için 4 gündür iğne vuruluyorum
iğneden korksamda mecbur kaldım
Geçen hafta , B12 yaptırdım
Hatırlamıyorum ya uzun zaman oldu
Birkaç ay önce 7 tüp kan verdim tahlil için
Çok kötü üşütmüştüm o yüzden iğne vuruldu
2 ay önce kan vermiştim o zaman.
En son serum takıldım hastaydım
iki ay öce grip aşısı oldum
Bunu yapmam kendime.
Aa ya sokmak gerekirse
Gerekmez ben hiç serum bile yemedim
Ne güzel
Hep böyle kal
🙏🏻🙏🏻
dün dudak dolgusu için
4 yıl önce tahlil için kan alimi
En son bi 3 ay araliksiz igne yedim
Hiv bagisikligimiz artsin diye
1-2hafta önce vitamin
geçmiş olsun. b12 mi?
@ignecimcan teşekkürler evet
genel bir durum..
bendede var..
Kovit
2 ay önce kan verdim
2 yıl önce sanırsam
4 tüp kan alındı o zaman
Geçen sene
Ağrı kesici iğne oldun bundan 3 ay önce
Kas ge şetici iğne oldum 2 ay oldu
bugün 😒
geçmiş olsun ne iğnesi?
@ignecimcan depocilin
Tetenozzz
Uzun zaman oldu 😅