Güneş alerjisi çok zor; hayat çok zor. ?

Güneş alerjim var. Güneşe çıktığımda bembeyaz yüzüm, saniye geçmeden kıpkırmızı oluyor. Yüzüm kabarıyor, nefes nefese kalıyorum. Korunmak için şapka ve güneş kremi kullanıyorum. Hayatım boyunca böyle takılacağım, o da ayrı mesele. Ama okul olsun, iş yeri olsun, "Sen kız mısın, yüzüne fondöten sürüyorsun?" diyip dalga geçiyorlar. Öğretmenler ayrı, dalga geçiyor. Oysaki güneş kremi bu. Zorbalıkla ayrı, alerjimle ayrı uğraşıyorum. Şapka taktığımda öğretmenler ayrı, bana kızıyor. Yiyorsa, sen de bu alerjiyle uğraş! Keşke medeniyetin, kültürün tepe olduğu bir toplumda, bir şehirde olsaydım, demeden edemiyor insan. Şimdi hava güneşli ve ben evden çıkamıyorum alerjim yüzünden. İki defa sınıfta kaldım; devamsızlıklarım 60 gün falandı.

Güneş alerjisi çok zor; hayat çok zor. ?
Cevapla