LÜTFEN ALAY ETMEDEN, KENDİ FİKRİNİZİ SÖYLEYİN?

Selam herekze! Ya acaba çocuklara; gofret, çikolata, bisküvi almak günahmıdır? Sevap mıdır? >Ben çocuklara bir şeyler almayı çok seviyorum. Ama birisi bana çikolata dişlere zararlı dedi. Acaba Ben bir çocuğa iyilik için gofret alsam günahmı girerim? Sevaba mı? Lütfen ayrdım edin. Hata yapmaktan korkuyorum.
LÜTFEN ALAY ETMEDEN, KENDİ FİKRİNİZİ SÖYLEYİN?
Cevapla