Üzülüyorum ağlıyorum sonra böyle hatta genelde ağlamam aylarca, keşke ağlayıp da hep rahatlayabilsem ondan da korkuyorum zaten
Genelde ağlamam yani ama üzülüyorum ve ağrıyor nedir bu?
Ne yaşıyor olabilirim gerçekten kalbim mi? yoksa sadece kas ağrısı mı?
Bir ara panik atakımsı şeyler de yaşıyordum ama bitti o nerdeyse öyle yoğun şekilde aniden gelen bişey yerine daha çok yavaş yavaş olan bir ağrı başladı bu şekilde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
doktora gidebilirsiniz
Tansiyon
Ellerde uyuşma
Kabus tarzı rüyalar.
Biri seni izliyor hissi
Biri geçti zannetme
Gibi belirti var mı
Ayy evet var çok var hem de
Kafayı mı yedim yoksa ben
Tedavin var 4 gün 1 gün de takip ederiz. 5 günde geçer
Neymiş o
Senin önce hafizlar tarafından okunman lazim. Sonra enerji terapisi ile blokaj temizliği vs lazim. Maneviyat ta temizlenmeli. Uzaktan olur bunlar gelemezsen. Gelirsen daha iyi
İyi de ben bunlara inanmıyorum Müslüman da değilim
Musluman olman gerekmiyor. Bu ilmi her din mensubu kullaniyor.
Çok paranı yerler benden söylemesi.
Hacı hocalar kadar para yiyen mi var
Ben inanmıyorum
İlerleyen zamanda darlık atrar. Kalıcı hasar bırakabilir.
Benim sıkıntılarım gitse sorunum kalmaz maddi manevi ve insanlar bunlar beni bu hale sokuyor bu saçma sapan şeylerle geçecek hali yok
Ben hoca vs değilim. Bioenerji vs işim. Resmi belgeliyim. Çok kişi kurtardim. Bi hoca bul. Sonra enerji terapisti. Max ikisine 5 bin ver. 2. Kez adak vs parasi verme. bulamazsan ben yardımcı olurum. Önce kendin arastir
Beyfendi o kadar param olsa doktora giderim düzgün beslenirim gıda takviyesi alırım çıkar gezerim öğrenciyim ve zaten sıkıntılarım paramın olmaması ne anlatıyosunuz ya
O kadar param olsa bunları yaşamam zaten ben
Seni daraltan da gorunmez varliklar
Öyle bişey yok siz beni daha çok darlltınız
Onları ben alamam tanıdık var o aliyo. Blokaji kaldırıp ilerde hastalık olmasın diye tamamlayıcı tib uyguluyorum.
Ben dedim belirtiler var dedin yazdim. İstediğini yap. Görünce insanlık görevimi cevapladım. Paran yoksa dersin ben hallederim. Tedavini. Ben maddiyatim iyi KS den çok kişi parasiz tedavi ettim. Allah rızası için
İşte ne yapıyosunuz onu sordum
Akrabam hoca 20 yıl eğitim aldi. Önce bakılacak birsey var mı diye. Eğer varsa o alıp üzerinden onları okucaklar. Sonra ben de eğer blokajlar oluşturma yani kismet para vb. ya da enerjini aldıysa bunlar. Onu bio enerji ile yukselticem. Karma temizliği vs yapicam.
Panik atak denen o illet kalp krizi gibi gelir insana
He o geçti ama artık pek olmuyor
Panik atak bitti dediğin anda bile gelebilir ama sen onu gözünde küçültürsen zamanla yok olur
Yok işte diyom ya bitti
Tamam peki stres ne durumda
Valla sağolsunlar her gün stres ediyorlar beni düşünmek bile istemiyorum bunları neyse
Geçmiş olsun
Sağolasın
Sen de sağol
Doktora git kas ağrısı olabilir
Tuhaf yani üzülünce geliyor olması
Böyle hastalık var mı
Veya biyolojik bir durum
Önce dahiliye sonra Romatoloji en son kalp doktoru hiç problem çıkmazsa psikolojik destek
Ben çok eskiden 4 5 sene önce gittim bişey çıkmadı çok şükür psikoloğa gittim sorunu çözdü ama benim kendi sorunumu çözemedi sadece bu panik atak geçmişti
Mmm anladım benim psikolojikmiş
Sabah sarıkantoron akşam kedi otu çayı
Sabah b vitamini akşam magnezyum
Kuran dinle
Psikolog ile konuş
Anksiyetem böyle düzeldi ama hala ara ara uykuda çarpıntım oluyor. Ben sadece uykuda yaşıyorum
Aşkım öğrenciyim o para yok bende
Cay vitamin vs çok para tutmaz psikologda devlete git
Devlet olanda benim için ücretli ama vitamin almayı düşünüyorum
Senin durumun psikolojik gibi geldi bana
Yani kalbimde bişey olmaz dimi
Çok eskiden baktırdığımda bişey yoktu
Beyin egg miydi neyse ona gittim sara nöbeti olanlar hani giriyor ya beyin noktakarına küçük küçük cihaz koyuyorlar elektrik sinyalkerini ölçüyorlar orada da hafif epilepsimsi çıkmıştı bana beynimin tetikte olduğu söylendi çünkü epilemsi veya bu tip şeyim yok
Daha sonra hiç gitmedim panik atak demişlerdi
Panik atağa benziyor sen sakin kalmaya çalış nefes egzersizleri yap ve en kısa sürede bir uzmana görün emin olmak için
Öğrenciyim o kadar para yokki
Daha önce sadece psikolog işe yaradı ama luan o da 1000 tl filan
Ailenin SGK si yokmu
Ben türkiye vatandaşı değilimki
Nere vatandaşısın
Azerbaycan
Misafir olarak muayene olamıyormusun
Yok para alıyorlar ne misafiri jsjs
Ailenden iste sende
İstiyorum ya zaten ne anlattım o kadar şey yazdım ben
Fazla uzun yazıları okumaya üşeniyorum 😁
Karşıdaki insanı etkileyecek bir cevap veriyorsunuz okumadan neye cevap vermiyorsunuz ki peki neyse sorun değil iyi geceler
Ben sadece hastalığın hakkında tahminde bulundum burada herkesin yazdığı uzunca yazıları okusam kafayı yerim çünkü çoğunun yazdığı şeyler saçma
Gereksiz strese sokma kendini
Bıktım insanlardan özellikle anlaşılması zor anlaşmak istemeyen suistimal eden veya burdaki bi yorumdaki gibi değişik cahil insanlardan
Varoluşsal bi sanci gibi..
İnsanlardan soyutla kendini
Kendine bi dunya yarat kendine göre
Evet gelecek kaygısı ve ailevi sıkıntılarım ben nolucam ben kimle evlenicem nerde yaşıycam ne yapıcam nolucak vs vs şeyler
Ki zaten soyutlamış durymdayım kimseyle muhattap olmuyorum
Yani kafayı yemektense manyak olup kendi dünyamda yaşamak daha iyidir herhalde
Evlilik aile ve gelecek kaygilari anlamsiz bugun attiğin adimlar ve çabalarin bunlari sekillendirir sonucta.. bosuna çirpinma kendi içinde..
Kendi halindelik huzurludur
Gazdır
Kalbinden os. ran ilk kez birini görüyorum jdjsj