Kalbim ve sağ tarafım ağrıyor yani bi kalbim bide kalbim olmayan taraf ağrıyor korkuyorum acaba ne olabilir?

Üzülüyorum ağlıyorum sonra böyle hatta genelde ağlamam aylarca, keşke ağlayıp da hep rahatlayabilsem ondan da korkuyorum zaten

Genelde ağlamam yani ama üzülüyorum ve ağrıyor nedir bu?

Ne yaşıyor olabilirim gerçekten kalbim mi? yoksa sadece kas ağrısı mı?

Bir ara panik atakımsı şeyler de yaşıyordum ama bitti o nerdeyse öyle yoğun şekilde aniden gelen bişey yerine daha çok yavaş yavaş olan bir ağrı başladı bu şekilde

Kalbim ve sağ tarafım ağrıyor yani bi kalbim bide kalbim olmayan taraf ağrıyor korkuyorum acaba ne olabilir?
Cevapla