Sağlık Uykusuzluk hat safhada ama uyuyamıyorum uyuyamayan var mı benim gibi😔? Bırısıste2716 Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Güncellemeler1 yıl Nefeste alamıyorum alerjiden dolayı 😩 Uykusuzluk hat safhada ama uyuyamıyorum uyuyamayan var mı benim gibi😔? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. bende yeni uyandım 0 0 Yorumla
Zennubyaa Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Evet ben çok sorun yaşadım. Doktor tavsiyesi ile melatonine başladım. Çok iyi gelmişti. şu an hamile olduğum için kullanamıyorum ama düzenim eskisi kadar kötü değil çok şükür. Doktoruna sorup sende başlayabilirsin 1 1 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Mesela asla 12 den önce uyuyamıyorum uykum 1 de 2 de geliyor ama yine uyumuyorum en az 3 oluyor öyle uyuyabiliyorum Yorumla
Kashtira Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Sabah işe gideceğim bedenim uyumayı reddediyor resmen 0 0 Yorumla
Ferrari119 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Bende bazen yaşıyorum uyku sorunları ve uyuyamamaktan korkuyorum çok tuhaf. 0 0 Yorumla
m_melek Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kaygı yüksekliğinden olabilir 2 1 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Evde tekim aslında sanırım ondan Yorumla
PaldoAlto Takip Et Xper 6 Yaş: 31 1 yıl bu bence hastalık maalesef. uyku labaratuvarına gidebilirsiniz 0 0 Yorumla
BADAKÇI Takip Et Xper 6 Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl 10 senedir pazar geceleri uyuyamiyorum 0 1 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Neden pazar özellikle Yorumla
cckldlover Takip Et Xper 5 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Ben de sık sık yaşıyorum bunuu 0 2 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Asla 12 den önczce uyuyamıyorum bayılana kadar uyanık duruyorum Yorumla cckldlover 1 yıl Evet bir gün işyerinde bayılmaktan korkuyorum ben de Yorumla
Dudu_Bubu Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Uyumam lazım ama çalışıyorum olmuyor birde hava-6 0 0 Yorumla
Sarabande0 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl yatınca gelir 2 1 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Zatwn gözlerim kapandı kapanacak halde telefonu bırakıp tam uykuya dalıyorum geri uyanıyorum Yorumla
YaralıSevda01 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 98% 1 yıl Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı. Evet 0 3 Yorumla YaralıSevda01 1 yıl Çok geçmiş olsun Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Teşekkür ederim Yorumla YaralıSevda01 1 yıl Rica ederim ne demek 🙂🙂 Yorumla
Nightonr Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Telefonu bıraksak belki 0 8 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Bıraktım bir yarım saat dalmışım geri uyandım dalamadım geri Yorumla Nightonr 1 yıl Evde konuşan birimi var uykun bölündü.Rahatlatıcı müzik açtım her an uyurum ben.Faydası oluyor. Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Evde tekim bu gece onun etkisi var müzikle falan uyuyamıyorum şu an evde benim nefes alışverişim dışında hiçbir ses yom Yorumla Nightonr 1 yıl Peki iyi sabahlar.Neyin etkisi onu anlamadım gerçi. Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Normalde evde 3 kişiyiz ama bu gece ben tek kalıyorum evde Yorumla Nightonr 1 yıl Anladım şimdi.Keşke bende tek kalabilsem.Aynı odada 3 kişi.Birinden gece boyunca klavye sesi.Benim uyumam senden de zor. Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Öyle olsa uyurdum benim için tek kalmak daha zor Yorumla Nightonr 1 yıl Neyse kapılar kilitli pencereler kapalıysa bir şey olmaz tedirgin olma. Yorumla
SenacCc Takip Et Master Yaş: 29 , eic 95% 1 yıl Sağlık konusunda 419 cevap paylaştı. Ben maalesef 0 0 Yorumla
obirgecekusu2 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 1 yıl Neye alerjin var 0 1 Yorumla Bırısıste2716 1 yıl Kedi tüyüne Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
bende yeni uyandım
Evet ben çok sorun yaşadım. Doktor tavsiyesi ile melatonine başladım. Çok iyi gelmişti. şu an hamile olduğum için kullanamıyorum ama düzenim eskisi kadar kötü değil çok şükür. Doktoruna sorup sende başlayabilirsin
Mesela asla 12 den önce uyuyamıyorum uykum 1 de 2 de geliyor ama yine uyumuyorum en az 3 oluyor öyle uyuyabiliyorum
Sabah işe gideceğim bedenim uyumayı reddediyor resmen
Bende bazen yaşıyorum uyku sorunları ve uyuyamamaktan korkuyorum çok tuhaf.
Vaarrr en iyisi rahatlamak bir hafiflik geliyor
Kaygı yüksekliğinden olabilir
Evde tekim aslında sanırım ondan
bu bence hastalık maalesef. uyku labaratuvarına gidebilirsiniz
10 senedir pazar geceleri uyuyamiyorum
Neden pazar özellikle
Ben de sık sık yaşıyorum bunuu
Asla 12 den önczce uyuyamıyorum bayılana kadar uyanık duruyorum
Evet bir gün işyerinde bayılmaktan korkuyorum ben de
Uyumam lazım ama çalışıyorum olmuyor birde hava-6
yatınca gelir
Zatwn gözlerim kapandı kapanacak halde telefonu bırakıp tam uykuya dalıyorum geri uyanıyorum
Ekran bağımlılığından kurtulman şartt
Etkenler neler
Evet
Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek 🙂🙂
Telefonu bıraksak belki
Bıraktım bir yarım saat dalmışım geri uyandım dalamadım geri
Evde konuşan birimi var uykun bölündü.
Rahatlatıcı müzik açtım her an uyurum ben.
Faydası oluyor.
Evde tekim bu gece onun etkisi var müzikle falan uyuyamıyorum şu an evde benim nefes alışverişim dışında hiçbir ses yom
Peki iyi sabahlar.
Neyin etkisi onu anlamadım gerçi.
Normalde evde 3 kişiyiz ama bu gece ben tek kalıyorum evde
Anladım şimdi.
Keşke bende tek kalabilsem.
Aynı odada 3 kişi.
Birinden gece boyunca klavye sesi.
Benim uyumam senden de zor.
Öyle olsa uyurdum benim için tek kalmak daha zor
Neyse kapılar kilitli pencereler kapalıysa bir şey olmaz tedirgin olma.
Bende öyle düşünmekten uykuya dalamiyorum
Evet
Ben maalesef
Yalnız değilsin
Bende geceden çıktım gündüz uyuyamıyorum
Bende
Uyuturuz
boş ver tek değilsin bu konuda
Ben😞😞
Kafayı sıyırmak üzereyim ben
Neye alerjin var
Kedi tüyüne
Uyku hapı al
aynı bk
Aynen bende