Bitmeyen hastalık yapmışlar gece ve sabah erken saatte hortluyor resmen sizde de var mı ilaç vs kullandınız mı neden bitmiyor :(?

kötü bir hastalık süreci ardından bir türlü iyileşemedim. doktorlara da artık güvenmiyorum bakmadan şak şak bir poşet ilaç içen de sallanıyor içmeyen de ne bu böyle normal gelmiyor bana artık eskiden böyle miydi be

Bitmeyen hastalık yapmışlar gece ve sabah erken saatte hortluyor resmen sizde de var mı ilaç vs kullandınız mı neden bitmiyor :(?
Cevapla